استفاده از سالن های ورزشی برای بستری کردن بیماران کرونایی در اهواز

استفاده از سالن های ورزشی برای بستری کردن بیماران کرونایی در اهواز

دکتر عرفان مردانی در گفت و گو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان، درباره وضعیت کرونا در اهواز اظهار داشت: ظرفیت بیمارستان های کرونایی به حد انفجار رسیده و تخت خالی برای بستری کردن بیماران وجود ندارد. با توجه به شرایط به وجود آمده مجبور هستیم از ظرفیت استادیوم ها و سالن های ورزشی برای بستری کردن بیماران کرونایی استفاده می کنیم.

وی افزود:  با توجه به اینکه شرایط بسیار بدی به وجود آمده و شاهد هیچ  مداخله و محدودیتی نیستیم و  همچنان بازارها شلوغ هستند، فعالیت ادارات کماکان ادامه دارد و تجمعات و مراسمات نیز برگزار می شود و همه این عوامل موجب مواجه با پیک سنگین شدند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه سرایت ویروس دلتا نسبت به گونه های قبل بیشتر است، گفت: باید تعطیلی محکم برای همه مشاغل در همه سطوح اعمال شود تا بتوانیم از این پیک سنگین عبور کنیم؛ روز به روز آمار تلفات بیشتر می شود.

وی با اشاره به عدم موافت با درخواست تعطیلی دو هفته ای شهرهای قرمز افزود: کادر درمان نیز تجربه ۴ الی ۵ پیک سنگین را دارد و اکنونخسته و فرسوده شده و قطعا کارآمدی که قبلا از کادر درمان شاهد بودیم به دلیل افزایش مراجعات بیماران، کاسته خواهد شد؛ ممکن است صدمات جبران ناپذیری به مردم برسد.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1215مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین