اینبار آبگرفتگی در اهواز جایی را برای انکار مسئولان نگذاشته است

اینبار آبگرفتگی در اهواز جایی را برای انکار مسئولان نگذاشته است

در بارندگی اخیر که یکم دی ماه اتفاق افتاد، با وجود گزارش و گلایه های شهروندان از آبگرفتگی معابر، مدیر شرکت آب و فاضلاب اهواز در مصاحبه رسانه ای، آبگرفتگی را انکار می کند. اما بارندگی امروز و شدت آبگرفتگی معابر  در نقاط مختلف اهواز جای انکار برای مسئولان ناکارآمد باقی نگذاشت.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، امروز همزمان با بارش بارندگی اکثر مناطق کلانشهر اهواز از جمله کمپلو، کیان، کوی علوی، سی متری، زیتون کارگری، باهنر، کوی نفت، کوی انقلاب و …دچار آبگرفتگی حاد شدند.

در بارندگی اخیر که یکم دی ماه اتفاق افتاد، با وجود گزارش و گلایه های شهروندان از آبگرفتگی معابر، مدیر شرکت آب و فاضلاب اهواز در مصاحبه رسانه ای، آبگرفتگی را انکار می کند. اما بارندگی امروز و شدت آبگرفتگی معابر جای انکار برای مسئولان ناکارآمد باقی نگذاشت.

آبگرفتگی و مختل شدن رفت و آمد شهروندان در مواقع بارندگی معضل دیرینه است که نیاز به اقدامات جدی و همت مسئولان امر دارد اما متاسفانه مسئولان استانی به چند پروژه تعمیر و بهسازی فکر می کنند مشکل رفع شده و دیگر آبگرفتگی ایجاد نمی شود و در مصاحبه ها با اطمینان از عدم ایجاد آبگرفتگی در سال جاری صحبت می کنند. شهروندان از اقدامات سرهم بندی و جهت ادای تکلیف خسته شدند.

دولت رئیسی وعده داد که نگاه ویژه به خوزستان داشته باشد اما مردم خوزستان از تنها نگاه کردن مسئولان استانی و ملی خسته شدند و خواهان نگاه ویژه همراه با اقدام عمل هستند.

درباره نویسنده

1220مطلب نوشته است .

No Comments on “اینبار آبگرفتگی در اهواز جایی را برای انکار مسئولان نگذاشته است”

  • سعيد wrote on 12 دی 1400 15:27

    سلام
    این ابگرفتگی ارتباطی با ابفا اهواز ندارد.
    از رانت شهرداری استفاده میکنید و عملکرد ضعیف ایشان دردفع ابهای سطحی را نادیده میگیرید 

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین