انتصاب یک مدیرکل غیر بومی دیگر در سایه ضعف نمایندگان خوزستان!

انتصاب يك مديركل غير بومي ديگر در سايه ضعف نمايندگان خوزستان!

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، سرانجام برخلاف واکنش ها و مخالفت های شدید نمایندگان مجلس و نخبگان خوزستان با انتصابمدیر سفارشی و غیربومی برای اداره کل راه و شهرسازی استان، *داریوش حسینی* توانست در غیاب سفر حج استاندار خوزستان بهعنوان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان معرفی شود.

در این میان و با توجه به سابقه نه چندان پربار سرپرست جدید راه و شهرسازی استان، سکوت استانداری خوزستان جای سوال دارد کهچرا باید این صندلی حساس در اختیار یک فرد غیر بومی بیُفتد آیا در خوزستان قحط الرجال آمده است!؟

*در حقیقت مدتی است که خوزستان به واسطه ضعف نمایندگان مجلس، بهشتی برای مدیران، بی رزومه، ناکارآمد و غیربومی شدهاست.*

از دید صاحب نظران، با توجه به ادامه روند انتصاب مدیران ضعیف و غیر بومی در خوزستان که حکایت از عدم توجه و استفاده ازابزارهای قانونی توسط نمایندگان دارد تا امروز نمایندگان استان در موضوع حمایت و انتصاب جوانان، نخبگان و متخصصان بومینمره بسیار پایینی می گیرند و در صورت ادامه چنین روندی از حالا باید به فکر واگذار کردن صندلی خود به رقیبشان باشند.

درباره نویسنده

7473مطلب نوشته است .

One Comment on “انتصاب یک مدیرکل غیر بومی دیگر در سایه ضعف نمایندگان خوزستان!”

  • صادقی wrote on 21 تیر 1401 1:57

    وقتی نیروی جهادی جوان متخصص وپرکار ما را نمی‌گذارند استاندار استان خودش بشه ومیبرند هرمزگان باید هم این اتفاقات بیافته خوزستان یک نیروی بومی توانمند مثل مهندس دوستی میخواد که امروز استاندار هرمزگان است

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین