امسال اهواز متفاوت‌تر از سال‌های گذشته آماده پذیرایی زائران اربعین است/ لزوم سامان‌دهی حمل و نقل و ورودی‌های شهرها برای برگزاری راهپیمایی اربعین

امسال اهواز متفاوت‌تر از سال‌های گذشته آماده پذیرایی زائران اربعین است/ لزوم سامان‌دهی حمل و نقل و ورودی‌های شهرها برای برگزاری راهپیمایی اربعین

رئیس شورای شهر اهواز با تاکید بر سامان‌دهی حمل و نقل و ورودی‌های شهرها برای برگزاری راهپیمایی اربعین گفت: همه دستگاه‌ها به ویژه مدیریت شهری باید به وظایف خود در این زمینه عمل کنند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، سیاوش محمودی امروز در شصت و چهارمین جلسه علنی شورای شهر اهواز اظهارداشت: در آستانه ماه محرم هستیم و باید تلاش کنیم مردم در بحث فضاسازی شهر پای کار بیایند به گونه‌ای که هر خانه یک پرچم عزاداری محرم نصب کند و دستگاه‌ها نیز از مردم پشتیبانی کنند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم و راپیمایی اربعین افزود: در این حرکت جهانی که چند سالی آغاز شده، زائران از مسیر شهر شهیدپرور اهواز تردد می‌کنند بنابراین از همه دستگاه‌ها، مواکب و هیات‌ها می‌خواهیم که امسال اهواز متفاوت‌تر از سال‌های گذشته آماده پذیرایی از عزیزان باشد.

رئیس شورای شهر اهواز گفت: مردم عراق سنت حسنه‌ای دارند که در ورودی‌های شهرها می‌ایستند و زائران را به منزل دعوت می‌کنند، در شهرهای مرزنشین خوزستان نیز این سنت برقرار است و انتطار می‌رود در اهواز نیز چینین کاری از سوی مردم انجام شود.

محمودی با تاکید بر سامان‌دهی حمل و نقل و ورودی‌های شهرها برای برگزاری راهپیمایی اربعین بیان کرد: همه دستگاه‌ها به ویژه مدیریت شهری باید به وظایف خود در این زمینه عمل کنند.

وی با اشاره به تشکیل ستاد اربعین در شهرداری اهواز گفت: با توجه به اینکه شهرداری اهواز شهرداری معنوی مرز چذابه در راهپیمایی اربعین است، فردا به همراه اعضای این ستاد از روند خدمات در این محل بازدید می‌کنیم. سامان‌دهی ورودی و خروجی اهواز نیز از طریق شهرداری پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1217مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین