نماینده مردم اهواز در گفت و گو با نسیم خوزستان : بیمه ها علیرغم دریافت مبالغ هنگفت به مردم خدماتی ارائه نمی کنند

نماينده مردم اهواز در گفت و گو با نسيم خوزستان :   بيمه ها عليرغم دريافت مبالغ هنگفت به مردم خدماتی ارائه نمی كنند

نماینده مردم اهواز با بیان اینکه بیمه ها فقط به منافع خود توجه می کنند، گفت: مبالغی در طول سال از سوی مردم به حساب بیمه ها واریز می شود اما در قبال پرداختی ها، خدماتی ارائه نمی شود.

سید کریم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان درباره عدم پذیرش بیمه‌های تکمیلی از سوی پزشکان اظهار داشت: این مسئله دو طرفه است. پزشکان و مراکز درمانی با توجه به شرایط اقتصادی و معیشتی باید رعایت حال مردم را داشته باشند و دغدغه ای که بیمار و خانواده ها دارند، دغدغه بیماری در کنار مخارج است.

وی با بیان اینکه هزینه درمان و دارو روی دوش بیمار و خانواده ها سنگینی می کند، افزود: دولت و به طبع آن دانشگاه های علوم پزشکی باید ورود جدی به این مسئله داشته باشند.

نماینده مردم اهواز گفت: در کشور ما متاسفانه، خیری که باید از بیمه ها دریافت کنیم، مشاهده نکردیم. تنها بیمه درمان نیست و این مسئله شامل بیمه های مختلف می شود. مبالغی در طول سال از سوی مردم به حساب بیمه ها واریز می شود اما در قبال پرداختی ها، خدماتی ارائه نمی شود و در حقیقت بیمه ها فقط منافع خود را می بینند.

وی ادامه داد: بیمه ها می توانند در کنار دریافتی‌هایی که از مردم دارند، کمک کنند و توجه بیشتری داشته باشند. ما دستگاه های نظارتی که باید بر بیمه ها نظارت کافی و لازم را داشته باشند را مشاهده نمی کنیم و در برخی موارد در حق مردم اجحاف می‌شود.

حسینی تصریح کرد: بیمه تکمیلی درمان در کنار دیگر بیمه ها مبالغ هنگفتی از سازمان ها و افراد دریافت می کنند اما خدمات به روز و به هنگام نیست. بیمه ها هزینه را به‌هنگام از مردم اخذ می کنند اما زمان پرداخت و انجام وظیفه، به موقع انجام نمی شود. مبالغی که در حساب این بیمه ها واریز و بلوکه می شوند، قطعا سود زیادی دارند و این سود متعلق به مردم است.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، وی با تاکید بر اهمیت بیمه درمان و دریافت هزینه برای مردم، عنوان کرد: تذکرات لازم به سازمان های مربوطه ارائه شده و باید نظارت به صورت سازمانی و استانی صورت گیرد؛ نظارت باید تاثیرگذار باشد تا بیش از این مردم متضرر نشوند.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1206مطلب نوشته است .

One Comment on “نماینده مردم اهواز در گفت و گو با نسیم خوزستان : بیمه ها علیرغم دریافت مبالغ هنگفت به مردم خدماتی ارائه نمی کنند”

  • محمد جعفرزاده wrote on 9 شهریور 1401 19:21

    سلام وعرض ادب..
    لطفا از کلی گویی بپرهیزید..
    اگر درباره موضوعی قصد ابراز نظر دارید ابتدا در آن زمینه اطلاعات کسب کنید…کمی مطالعه کنید.. آمار و ارقام را آنالیز کنید…فقط یک نکته در خصوص بی اطلاعاتی شما عرض کنم که تمامی بیمه ها در بخش بیمه های تکمیلی همه ساله دارای آمار منفی و تمامی بیمه ها در این بخش زیانده هستند…لطفا مجددا استدعا دارم در زمینه ای که تخصص ندارید یا ابراز نظر نفرمایید یا با اطلاعات کامل صحبت بفرمایید…باتشکر

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین