سعید حاجیان در گفت و گو با نسیم خوزستان خبر داد : *تایید ۱۰۰ مجوز نانوایی در اهواز / بازرسی از بازارهای اهواز دو برابر شده است

مدیر بازرسی و نظارت بر محصولات سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: بازرسی از بازارهای اهواز دو برابر شده است.

سعید حاجیان در گفت و گو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان اظهارداشت: با توجه به اینکه شورای آرد و نان از سازمان صنعت، معدن و تجارت گرفته و به سازمان جهاد کشاورزی محول شد، کارگروه تخصصی به صورت منظم جلسات مربوطه را برگزار می‌‌کند و با دیگر شهرستان‌ها مکاتبات لازم صورت می‌پذیرد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات طرح نانینو افزود: این طرح در بانک سپه که تراکنش‌های دستگاه‌های پوز در نانوایی‌ها را بررسی می‌کند و در راستای این طرح قریب به ۲ هزار و ۷۴۶ دستگاه کارتخوان در استان و ۶۰۳ دستگاه کارتخوان در کلانشهر اهواز توزیع شده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر محصولات سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: نانوایی‌هایی که تراکنش کمتر از ۳۰ نوبت داشته باشند به مدت ۳ ماه به میزان ۲۰ درصد سهمیه آنان کسر می‌شود.

وی ادامه داد: برای نانوایانی که از کارتخوان در مکانی غیر از نانوایی استفاده می کنند جریمه نقدی لحاظ می‌شود.

حاجیان با اشاره به تایید ۱۰۰ مجوز نانوایی در اهواز توضیح داد: بررسی و تایید ۳۰ واحد نانوایی از ۵۰ واحد و تبدیل وضعیت آنها از نوع ۳ به نوع ۲ و تکمیل و آماده‌سازی ۲۰ واحد دیگر جهت تایید مجوز و همچنین ۵۰ نفر جهت دریافت مجوز مستقیم نوع ۲ معرفی شدند.

مدیر بازرسی و نظارت بر محصولات سازمان جهاد کشاورزی خوزستان عنوان کرد: ۶۰ نانوا در کلانشهر اهواز به دلیل تخلف در زمینه سوءاستفاده از کارتخوان به تعزیرات معرفی شدند.

وی بابیان اینکه بازرسی‌های جهاد کشاورزی دوبرابر شده تصریح کرد: در زمینه بازرسی بازار در اهواز ماهانه یک هزار و ۲۰۰ مورد بازرسی صورت می‌گیرد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، حاجیان در پایان از توزیع ۸۰۰ الی ۷۰۰ تن مرغ منجمد جهت تنظیم بازار در اهواز خبر داد.

درباره نویسنده

1220مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین