رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر آبادان در گفت و گو با نسیم خوزستان :  شرکت آبفا وضعیت اسفناک و بغرنجی را برای آبادانی ها رقم زده است /آبفا به تعهدات قانونی خود عمل نمی کند

رئيس كميسيون حقوقي شوراي شهر آبادان در گفت و گو با نسيم خوزستان :  شركت آبفا وضعيت اسفناك و بغرنجي را براي آباداني ها رقم زده است /آبفا به تعهدات قانوني خود عمل نمي كند

عضو شورای اسلامی شهر آبادان گفت: آبفا وضعیت بغرنجی را برای آبادانی ها رقم زده است.

قاسم بغلانی در گفت و گو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان پیرامون حفاری های رها شده اظهار داشت: خیابان های آبادان به دلیل حفاری های رها شده از سوی شرکت آبفا وضعیت اسفناک و بغرنجی را رقم زده است.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر آبادان افزود: اکثر مراجعات مردم به شورای شهر آبادان مربوط به بالازدگی فاضلاب و حفاری های رها شده است و این موضوع نارضایتی و گله مندی شهروندان را به دنبال داشته است.

وی خاطر نشان کرد: علیرغم پیگیری ها و نامه نگاری های صورت گرفته شورا و شهرداری آبادان با آبفا برای تعیین تکلیف حفاری های این شرکت متاسفانه اقدام موثری در این خصوص انجام نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان با بیان اینکه اکثر مردم، شهرداری را مسئول وضعیت موجود شهر می شناسند عنوان کرد: قانون وظایف هر دستگاهی را مشخص کرده است، علیرغم اینکه قانوناً متولی ترمیم و آسفالت حفاری های صورت گرفته توسط آبفا برعهده این شرکت می باشد ولی متاسفانه شاهد آن هستیم که آبفا به تعهدات قانونی خود عمل نمی کند.

بغلانی با بیان اینکه بلاتکلیفی حفاری ها و عدم پاسخگویی مدیران آبفا قابل قبول نیست افزود: این حجم از خیابان های شخم زده و رها شده در شأن مردم شریف آبادان نیست و مدیران آبفا باید برای حل این معضل سریعا چاره اندیشی کنند.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر آبادان گفت:از مدیران شرکت آب و فاضلاب انتظار می رود قبل از بارش باران نسبت به ترمیم و آسفالت نوارهای حفاری اقدام کنند تا بیش از پیش موجب ناراحتی شهروندان آبادانی نشود.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، عضو شورای اسلامی شهر آبادان در پایان یادآور شد: با توجه به اینکه شهردار جدید برنامه های عمرانی خود را جهت آسفالت بخشی از معابر شهری ارائه کرده است اداره آبفا می بایست هر چه سریعتر نسبت به رفع حفاری های ناشی از اجرای پروژه های آب و فاضلاب، تکمیل پروژه ها و رفع ایرادت اقدام نماید در غیر این صورت هیچ گونه مجوز حفاری بعد از آسفالت برای ادارات خدمات رسان صادر نخواهد شد.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1217مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین