نماینده مردم دشت آزادگان در گفت‌وگو با روزنامه نسیم خوزستان : برخی جاده ها از زمان جنگ تاکنون دست نخورده مانده اند/اوضاع برخی راه ها خطرناک است

نماینده مردم دشت آزادگان در گفت‌وگو با روزنامه نسیم خوزستان :  برخي جاده ها از زمان جنگ تاکنون دست نخورده مانده اند/اوضاع برخي راه ها خطرناک است

نماینده مردم دشت آزادگان با اشاره به وضعیت جاده قیصریه تا مزار شهدا در شهرستان هویزه گفت: این جاده از زمان جنگ تحمیلی تاکنون دست نخورده مانده است.

قاسم ساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان اظهار داشت: مسیرهای روستایی متاسفانه وضعیت نامناسبی دارند، جاده‌ها قدیمی است و ۱۵ الی ۲۰ سال که بدون روکش آسفالت ماندند.

وی افزود: با توجه به رشد جمعیت در روستاها و گسترش دامداری و کشاورزی اما متاسفانه راه‌ها توسعه پیدا نکردند و یکی از مسیرها به نام «مسیر الله و اکبر»، سنگین‌ترین ترافیک و تردد خودروها را دارد اما بدون حریم است و از یک طرف شبکه آبیاری و از طرف دیگر لوله‌های زهکشی کشاورزان قرار دارند و اگر خودرویی در این مسیر منحرف شود، مجالی دیگر در جاده وجود ندارد؛ وضعیت خطرناک است.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس گفت: مسیرهای حادثه خیز حوزه انتخابیه به مراتب از طریق مسئولان استانی، کشوری و وزارت راه پیگیری شد اما نتیجه‌ای حاصل نشد.

وی با اشاره به وضعیت جاده قیصریه تا مزار شهدا در شهرستان هویزه عنوان کرد: این جاده از زمان جنگ تحمیلی تاکنون دست نخورده مانده و برخی اوقات با جذب اعتبارات از شرکت نفت به صورت تیکه‌ای ترمیم می‌شود.

ساعدی با بیان اینکه چندین مورد چپی و فوتی در این جاده‌ها داشتیم، تصریح کرد: با توجه به جوانانی که در این جاده‌ها پرپر شدند، مسئولان با بی‌توجهی خود به اهمیت این مسئله چندین خانواده را داغدار کردند؛ این نشانه بی‌تدبیری مسئولان امر است.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب دیگر جاده ها از جمله هورت‌عاگول و مسیر هویزه به رفیع ادامه داد: رفیع یک شهر با سابقه و با جمعیت است اما جاده مناسبی ندارد و مردم از این بابت نگران و ناراحت هستند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس در پایان با بیان اینکه انتظار داریم مسئولان راه‌های روستایی و شهری حوزه انتخابیه را دریابند، گفت: مکاتبات زیادی با وزارتخانه انجام شد و وعده‌هایی دادند اما تا به امروز عملی نشدند.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1217مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین