سرهنگ کریمی‌زاده در گفت و گو با روزنامه نسیم خوزستان : طرح تقسیط جرائم و ترخیص خودروها و موتورسیکلت های توقیفی ابلاغ شده است

سرهنگ کریمی‌زاده در گفت و گو با روزنامه نسيم خوزستان : طرح تقسيط جرائم و ترخيص خودروها و موتورسيكلت هاي توقيفي ابلاغ شده است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان در پایان تاکید کرد: طرح تقسیط جرائم تخلفات رانندگی تنها برای خودروها و موتورسیکلت‌هایی که در پارکینگ متوقف هستند، اجرا می‌شود.

سرهنگ فرید کریمی‌زاده درباره طرح تقسیط جرائم تخلفات رانندگی اظهار داشت: این طرح به منظور صیانت از اموال مردم در جهت جلوگیری از ضرر و زیان است تا شهروندان بتوانند مردم به اموال خود برسند.

وی با بیان اینکه برای تعداد زیادی از خودروها و موتورسیکلت های توقیفی اقدامات اداری و قضایی جهت ترخیص انجام شده، افزود: طرح ترخیص خودروهای توقیفی با تقسیط تخلفات رانندگی در دستور کار پلیس و به تمامی دفاتر پلیس + ١٠ و شعب اجرائیات راهنمایی و رانندگی ابلاغ شده است.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان در پایان تاکید کرد: طرح تقسیط جرائم تخلفات رانندگی تنها برای خودروها و موتورسیکلت‌هایی که در پارکینگ متوقف هستند، اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1206مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین