نماینده مردم شوش در گفت و گو با روزنامه نسیم خوزستان : کسانی که به خیابان‌ها آمدند اغتشاشگر بودند/ مردم ولایتمدار خوزستان در ناآرامی ها و اغتشاشات اخیر شرکت نکردند

نماینده مردم شوش در گفت و گو با روزنامه نسیم خوزستان :  کسانی که به خیابان‌ها آمدند اغتشاشگر بودند/ مردم ولایتمدار خوزستان در ناآرامي ها و اغتشاشات اخير شرکت نکردند

نماینده مردم شوش گفت: افرادی که اموال عمومی و بیت‌المال را منهدم و تخریب کنند، قطعا اغتشاشگر هستند و از سوی مردم نیستند.

کعب‌عمیر در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان با تاکید بر جدا کردن صف مردم از صف اغتشاشگران اظهار داشت: افرادی که اموال عمومی و بیت‌المال را منهدم و تخریب کنند، قطعا اغتشاشگر هستند و از سوی مردم نیستند.

وی با اشاره به ایجاد ناآرامی در برخی نقاط کشور افزود: مردم خوزستان ولایت‌مدار و در راستای آرمان‌های انقلاب و نظام هستند و بحمدالله در این اغتشاشات اخیر شرکت نکردند؛ اگر مطالبه ای باشد باید به صورت قانونی از سوی نمایندگان پیگیری شود.

نماینده مردم شوش گفت: نمایندگان مجلس به عنوان نماینده همه مردم بحث معیشت و اقتصاد مردم را پیگیری می‌کنند، اما متاسفانه برخی رسانه‌ها بیان می‌کنند «مردم به کف خیابان‌ها آمدند» که این گفته اشتباه است و افرادی که به خیابان آمدند و تخریب کردند اغتشاشگر و از سوی دشمنان هدایت شدند؛ مانند فتنه ۸۸ این سناریو چیده شده است.

وی درباره سوال خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان در خصوص سکوت برخی نمایندگان در این شرایط تاکید کرد: همه نمایندگان مجلس در سطح کشور در حوزه انتخابیه خود نقش خود را جهت دعوت مردم به آرامش ایفا کردند اما برخی نقاط ورود کردند اما نتیجه نگرفتند؛ درحوزه انتخابیه خود مشکلی نداشتیم و قدردان مردم هستیم.

کعب عمیر در ادامه عنوان کرد: یکی از چالش های استان خوزستان با وجود ظرفیت های خدادادی در بحث نفت، گاز، پتروشیمی، کشاورزی و … به دلیل وجود مدیران پروازی رتبه اول در بیکاری را دارد.

وی افزود: در شوش توانستیم تاحدودی مسئله بومی گزینی را اجرا کنیم و به همه شرکت‌های دولتی و خصوصی ابلاغ شد که مکلف به اجرای ماده ۴۷ برنامه ششم توسعه هستند.

به گزارش روزنامه نسبم خوزستان، نماینده مردم شوش در پایان گفت: در پایان تاکید کرد: در سطح استان نیز تلاش می‌شود که مدیران همه شرکت‌ها و ادارات نیز به مسئله بومی گزینی بپردازند.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1206مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین