سعید حاجیان در گفت و گو با روزنامه نسیم خوزستان : مرحله دوم هوشمند سازی توزیع سهمیه آرد و نظارت بر نانوایی ها از سال آینده اجرا می شود

سعید حاجیان در گفت و گو با روزنامه نسیم خوزستان : مرحله دوم هوشمند سازی توزیع سهمیه آرد و نظارت بر نانوایی ها از سال آینده اجرا می شود

مدیر بازرسی بر محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: اجرای مرحله دوم طرح هوشمند سازی توزیع سهمیه آرادو نظارت برنانوایی ها در استان خوزستان از سال آینده آغاز می شود.

سعید حاجیان در گفت و گو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان اظهار داشت: این طرح به صورت آزمایشی در استان هرمزگان آغاز شدهبود و از امروز نیز در استان های قزوین، مرکزی و گیلان به اجرا در آمد.

وی با اشاره به اینکه خوزستان استان خیلی مهمی است بیان کرد: این طرح حالت آزمایشی دارد و در فصل خاصی انجام می شود، دراستان های هرمزگان، قزوین، مرکزی و گیلان جمعیت بسیار کم است اما خوزستان استان مهمی به شمار میرود.

حاجیان افزود: پیش بینی می شود اجرای مرحله دوم طرح هوشمند سازی توزیع سهمیه آرد و نظارت بر نانوایی ها در استان خوزستاناز ابتدای سال یا اواخر سال آینده آغاز شود.

وی بیان کرد: هدف از اجرای این طرح تخصیص آرد به نانوایی ها به مقدار پخت آن ها است مثلا(نانوایی که ۱۴ کیسه سهمیه دارد و درروز کیسه آرد مصرف می کند در این صورت سهمیه دولتی آرد آن نانوایی به هفت کیسه تقلیل پیدا می کند.

مدیر بازرسی بر محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان عنوان کرد: در این طرح برای گرفتن سهمیه بالاتر نانوایی هاتشویق شده و افزون بر آن کمیسیون ۱۵درصد به سهمیه آن اضافه می کند.

حاجیان درخصوص آثار این طرح عنوان کرد: در این برنامه  مصرف آرد واقعی تر، کم فروشی باتوجه به بازرسی ها تقلیل پیدا می کنند وهمچنین جلوی هدر رفتن مصرف آرد گرفته می شود.

وی نحوه دریافت۱۵درصد سهمیه بیشتررا اینگونه بیان کرد: نانوایی هایی که نان بهتر و با کیفیت به مصرف کنندگان عرضه کنند اینسهمیه را دریافت خواهند کرد.

مدیر بازرسی بر محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان اضافه کرد: از دیگر فواید این طرح توزیع به صورت عادلانه، بهدست آوردن قیمت واقعی و عرضه نان بهتر و با کیفیت به مصرف کنندگان است.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، حاجیان در پایان با اشاره به اینکه کارگروه ها و دبیر شورای آرد در استان مستقر بوده و فرماندران واتحادیه به طور مستمر بر نانوایی ها نظارت دارند گفت: با افزایش بازرسی و نظارت سعی بر ارائه خدمات بهتر به مردم هستیم و توصیهمی شود در صورت مشاهده تخلف، مردم شکایات خود را به سامانه ۱۲۴ اعلام کنند.

درباره نویسنده

7473مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین