مدیر فرودگاه آبادان خبر داد؛ تحقق ۹۹ درصدی شاخص‌های اختصاصی ارزیابی عملکرد در فرودگاه آبادان

مدیر فرودگاه آبادان خبر داد؛ تحقق 99 درصدی شاخص‌های اختصاصی ارزیابی عملکرد در فرودگاه آبادان

مدیر فرودگاه آبادان گفت: نمره ۹۹۶٫۱۲ حاصل عملکرد این فرودگاه در شاخص‌های اختصاصی ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان اعلام شد.

خبرگزاری فارس: تحقق 99 درصدی شاخص‌های اختصاصی ارزیابی عملکرد در فرودگاه آبادان

محمدرضا رضایی اظهار کرد: ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در اجرای بند (الف) ماده ۳ آئین‌نامه اجرایی مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری و نقشه راه اصلاح نظام اداری و بخشنامه ۱۵۷۲/۹۳/۲۰۰ مورخ ۱۰ اردیبهشت‌ماه سال گذشته معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری دولت نهم در سطح دستگاه‌های اجرایی برنامه ریزی و اجرا شد.

وی با اشاره به اهمیت ارزیابی عملکرد سازمان‌ها و تاثیر آن در بهبود فرایند کاری در ارائه خدمات ادامه داد: ارزیابی عملکرد فرودگاه آبادان توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان انجام شد.

مدیر فرودگاه آبادان تصریح کرد: در بعد شاخص‌های اختصاصی با ارائه مستندات در زمینه عملکرد تخصصی حوزه فرودگاهی از جمله ظرفیت جابجایی مسافر از نظر امکانات فرودگاهی، کارکرد فرودگاه به‌عنوان زیرساخت توسعه اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و نظامی، استفاده از دستگاه‌های ناوبری و کمک ناوبری و تجهیزات ایمنی با توجه به نیازهای عملیاتی و آموزش نیروی انسانی در سطح دستگاه‌های استان خوزستان موفق به کسب نمره ۱۲/۹۹۶ از نمره یک‌هزار شد.

وی در ادامه تصریح کرد: با کسب این نمره در بعد تخصصی در حقیقت فرودگاه آبادان بیش از ۹۹ درصد شاخص اختصاصی ارزیابی عملکرد را محقق کرده است.

مدیر فرودگاه آبادان اضافه کرد: بر اساس ماده ۷ دستورالعمل اجرایی استقرار نظام مدیریت عملکرد (موضوع بخشنامه شماره ۲۷۹۱۱/۲۰۰ مورخ ۲۸ مردادماه سال ۸۹، نتایج حاصل از ارزیابی در راستای ارتقای پاسخگویی و شفافیت، تصحیح اهداف، سیاست‌ها، وظایف و برنامه‌ها و در نهایت پرداخت فوق العاده کارایی و عملکرد موضوع بخشنامه شماره ۴۳۵۱۲/۲۰۰ مورخ ۲۲ آبان‌ماه ۸۸ مورد استفاده قرار خواهد گرفت و این مهم دستگاه‌های اجرایی را به تکمیل مستندات و گزارشات با دقت و حساسیت تشویق می‌کند.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین