یوسفی در تذکر شفاهی: فقط ۵.۷ درصد راه‌های استان خوزستان دوطرفه است/ ضرورت ارائه برنامه‌های عمرانی از سوی دولت برای خوزستان

نماینده مردم اهواز در مجلس خواستار ارائه برنامه‌های عملیاتی عمرانی از سوی دولت برای  استان خوزستان شد و گفت: فقط ۵.۷ درصد از راه‌های استان خوزستان دوطرفه است.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، مجتبی یوسفی در  در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: بروز حادثه و فوت ۱۰ نفر از جوانان شریف استان خوزستان را که در پی کسب روزی حلال بودند را به هم استانی‌های خود تسلیت می‌گویم.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از ۱۸ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه‌های اصلی خوزستان فقط هزار و ۴۹ کیلومتر معادل ۵٫۷ درصد راه دوطرفه و بزرگراه و همچنین کمتر از ۱۳۵ کیلومتر آزادراه در استان وجود داشته باشد، شاهد بروز چنین حوادثی هستیم.

وی ادامه داد: استان خوزستان دارای بنادر متعدد و مرزهای طولانی با کشور عراق است که مسئله مواصلاتی ترانزیت کالا و تردد زائران اربعین را تحت پوشش قرار می‌دهد. منتظر اقدام عملی مسئولان مربوطه برای رفع مشکلات هستیم. دولت سیزدهم در حوزه‌های عمرانی استان خوزستان هنوز برنامه‌ مشخصی اعلام نکرده که بتوان آنها را به نیابت از مردم خوزستان تا آخرین لحظه دنبال کرد.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1217مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین