محدودیت فعالیت اصناف با کاهش رعایت پروتکل‌ها / آموزش و پرورش کنترل‌ها را تشدید کند

فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان بر لزوم کنترل بیشتر بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بازار، گفت: هر چه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اصناف و بازار کمتر باشد، زمینه ادامه فعالیت اصناف محدودتر می‌شود بنابراین رعایت پروتکل‌ها به نفع خودشان است.

ولی‌الله حیاتی در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۱۱ دی‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر واکسیناسیون کرونا باید مهم‌ترین اولویت این ستاد قرار بگیرد بنابراین فرمانداران باید از همه ابزارها برای افزایش پوشش واکسیناسیون استفاده کنند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: نباید به دلیل وضعیت آبی دچار عادی‌انگاری شویم بنابراین رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و عدم حضور در تجمعات باید لحاظ شود تا با چالش مواجه نشویم. با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و واکسیناسیون باید از این مرحله عبور کنیم.

وی با اشاره به ادامه کنترل مرزها بیان کرد: کنترل‌ها در مرزهای زمینی و دریایی تشدید می‌شود. در این ایام به جز گروه‌های هفت‌گانه، ترددی از مرزها انجام نمی‌شود.

حیاتی افزود: فرمانداران باید اهتمام ویژه‌ای برای تقویت اجرای طرح شهید سلیمانی داشته باشند و نباید در سطح شهرستانی برای اجرای این طرح با کمبود خودرو مواجه شویم.

وی گفت: متولیان حمل و نقل درون شهری باید به قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا دعوت شوند و گزارش‌گیری انجام شود. شهردای اهواز نیز تکالیف مهمی بر عهده دارد و باید در قرارگاه حضور پیدا کند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با اشاره به اهمیت بازدیدهای مشترک، بیان کرد: نیروی انتظامی در پلمب‌ها بسیار خوب عمل کرده است. در حال حاضر ۱۱ درصد پلمب‌های مربوط به رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی در سطح کشور در خوزستان است اما باید کنترل بیشتری بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بازار انجام شود.

وی افزود: هر چه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اصناف و بازار کمتر باشد، زمینه ادامه فعالیت اصناف محدودتر می‌شود بنابراین رعایت پروتکل‌ها به نفع خودشان است.

حیاتی گفت: آموزش و پرورش بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا کار کند. کنترل‌ها را نیز باید تشدید کنند تا در این حوزه با چالش مواجه نشویم.

انتهای پیام

درباره نویسنده

1217مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین