مجازات قصاص در انتظار عوامل تهیه و توزیع الکل های سمی

مجازات قصاص در انتظار عوامل تهیه و توزیع الکل هاي سمی

معاون دادستان اهواز خبر داد :

*مجازات قصاص در انتظار عوامل تهیه و توزیع الکل های سمی*

علی بیرانوند گفت : مجازات قصاص در انتظار عوامل تهیه و توزیع الکل سمی در خوزستان است.
به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، معاون دادستان اهواز اظهار داشت : همه عوامل تهیه و توزیع الکل های سمی به لحاظ علم و آگاهی از کشنده بودن الکل متانول تحت عنوان ارتکاب قتل عمد قرار خواهند گرفت.
این مقام ارشد قضایی اهواز خاطر نشان کرد : بعد از دستور دادستان اهواز به تمام ضابطین برای شناسایی و دستگیری همه عوامل تهیه و‌ توزیع الکل های سمی، دستگاه قضایی با جدیت و سرعت در حال تحقیق از متهمان بازداشت شده می باشد.
بیرانوند افزود : چند متهم دیگر که نقش اصلی در این موضوع دارند شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفته اند که به زودی دستگیر خواهند شد.
معاون دادستان اهواز گفت : هشدار می دهیم تمام الکل های دست سازی که در اختیار مصرف کنندگان قرار  می گیرد سمی و به شدت کشنده است و الکل های سمی دست ساز تاکنون بیش از ۵۰۰ نفر را راهی بیمارستان کرده و جان ۴٧ نفر از شهروندان را گرفته است.
این مقام ارشد قضایی به مردم شریف خوزستان و مخصوصا خانواده ها توصیه کرد : با نظارت کامل بر رفتار فرزندان خود از مصرف این گونه الکل ها که شرعا و قانونا حرام است و جرم نیز محسوب می شود، جدا پرهیز نمایند.
به گزارش نسیم خوزستان، تاکنون ٢٧ نفر در خصوص توزیع الکل های تقلبی و سمی بازداشت شده و از توزیع حدود ۳۰هزار لیتر الکل سمی در سطح شهر اهواز جلوگیری شده است.

درباره نویسنده

7475مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین