بازدید نماینده آیت الله رئیسی از مناطق محروم اهواز

بازديد نماينده آيت الله رئيسي از مناطق محروم اهواز

نماینده ویژه آیت الله رئیسی برای بررسی مشکلات مناطق محروم و کم برخوردار به خوزستان سفر کرد.
به گزارش خبرنگار نسیم خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین مهرورز نماینده ویژه آیت الله رئیسی و دکتر مهران غلامی عضو شورایعالی عالی اقوام و عشایر کشور به همراه هیاتی بلند پایه برای بررسی مشکلات منطق محروم و کم برخوردار استان وارد اهواز شد.
در این بازدید، مشکلات موجود مناطق محروم و کم برخوردار اهواز از جمله مناطق کوی سیاحی، کوی علوی، کوی ملاشیه، حصیرآباد، منبع آب از نزدیک و با حضور مردم، نخبگان مناطق و بزرگان عشایر و طوایف مورد بررسی قرار گرفت.
حجت الاسلام والمسلمین مهرورز در این بازدید اظهار داشت : در دولت آیت الله رئیسی نگاه ویژه ای به استان خوزستان خواهد شد که در اولین گام استانداری خوزستان ویژه و استاندار آن در جلسات هیات دولت حضور خواهد داشت.
نماینده ویژه آیت الله رئیسی در پایان خاطر نشان کرد : مردم خوزستان مطمئن باشند مشکلات این استان با جدیت پیگیری خواهد شد و با مسئولان بی لیاقت و عاملین اوضاع کنونی برخورد جدی صورت می گیرد.
حاج بهمن سهرابی، رئیس جمعیت صلح و سازش خوزستان در این دیدار پیرامون مشکلات اقوام و عشایر مطالبی را عنوان نمود و گزارشی نیز از روند پرونده های منجر به سازش در خوزستان ارائه کرد.
پس از آن جمعی از بزرگان عشایر و طوایف در خصوص مشکلات و تبعیضات صورت گرفته توسط مسئولین استان و اهواز و کم توجهی آنها مطرح کرده و خواستار رسیدگی فوری آیت الله رئیسی به این مشکلات و معضلات شدند.
سید لطیف سیف السادات نیز به عنوان چهره شناخته شده و فعال اجتماعی به همراه جمعی از مطالبه گران مناطق محروم، گزارشی در خصوص موضوعات و مسائل عمرانی، آموزشی، بهداشت، کشاورزی، آسیب های اجتماعی مناطق محروم به جمع حاضر ارائه نمودند.
به گزارش نسیم خوزستان، در پایان نماینده ویژه آیت الله رئیسی از ساختمان مرکز خدمات بهزیستی “مثبت زندگی” ملاشیه بازدید نمود و آن را به عنوان الگوی موفق کار خدماتی به مددجویان در سطح استان مطرح کرد.

درباره نویسنده

7474مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین