طرح جهش تولید مسکن باید صحیح مکان یابی شوند

استاندار خوزستان گفت: در اجرای طرح جهش تولید مسکن خوزستان باید مکان‌یابی صحیحی انجام شود و ملاحظات کافی در این زمینه داشته باشیم.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، صادق خلیلیان  امروز در نشست شورای مسکن خوزستان اظهار داشت: باید واحدهایی که قرار است در طرح جهش تولید مسکن در خوزستان احداث شوند، در جایی که تاسیسات زیرساختی و دسترسی مناسب وجود دارد، ساخته شوند.

وی با بیان اینکه نباید در جایی شهرکی ایجاد شود که پس از اجرای آن، متقاضی نداشته باشد، افزود: اجرای چنین طرح‌هایی فایده ندارد و باید مسکن‌ها در طرح جهش تولید مسکن با کار کارشناسی و در محل مناسب احداث شوند.

استاندار خوزستان گفت: اگر جایی اجبار بود که مسکن در آن محل ساخته شود، باید با دستگاه‌های اجرایی هماهنگی‌های لازم انجام شود تا به صورت همزمان خدمات لازم در آن مناطق ارائه و زیرساخت‌ها آماده شود.

وی بیان کرد: کار دستگاه‌های اجرایی تخصصی این است که پروژه به شکلی اجرا نشود که پس از اجرا، با مشکل جدیدی مواجه شویم. دستگاه‌های اجرایی باید زیرساخت‌هایی مثل آب، برق و گاز را فراهم کنند و در طرح جهش تولید مسکن باید همه موارد مورد توجه قرار گیرد.

خلیلیان گفت: یک سری از طرح‌ها و پروژه‌ها در خوزستان اجرایی می‌شوند که یا نیمه‌کاره رها می‌شوند و یا بدون استفاده می‌مانند؛ ظرفیت استان خوزستان برای چنین کارهایی پر شده است و باید طرح جهش تولید مسکن به خوبی و با نهایت دقت و کار کارشناسی اجرایی شود.

وی بیان کرد: سازندگان مسکن طرح جهش تولید، برای فضاهای سبز شهری و فضاهای ورزشی نیز برنامه‌ریزی مناسب داشته باشند. باید به این مساله نیز توجه شود که قرار نیست همه زمین‌ها را بگیریم و تنها مسکن بسازیم بلکه باید به سایر کاربری‌ها نیز توجه شود.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1206مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین