سید سعید سید باب المراد؛ جدا کردن کوت عبدالله از اهواز با تقسیم نابرابر امکانات و منابع مالی انجام شد

سید سعید سید باب المراد؛  جدا كردن کوت عبدالله از اهواز با تقسیم نابرابر امکانات و منابع مالی انجام شد

شهردار کوت عبدالله گفت: متاسفانه جداسازی کوت عبدالله با تقسیم نامناسب و نابرابر امکانات و منابع مالی انجام شد و اکنون شاهد شهری فرسوده هستیم.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، مدیرکل امور شهری و شوراها استانداری خوزستان در مراسم معارفه شهردار کوت عبدالله اظهار داشت: شهردار باید در راستای ارتقا خدمات و حل مشکلات کوت عبدالله گام بردارد همچنین مسائل و مشکلاتی که جهت رفع آنها نیاز به هماهنگی با استانداری است، مشخص شوند.

مهراب فلسفی زاده افزود: وضعیت نیروهای مازاد در شهرداری کوت عبدالله باید بررسی و مشخص شوند.

در ادامه مراسم معصومه خنفری، فرماندار شهرستان کارون با اشاره به مشکلات متعدد در این شهرستان گفت: زمین های متعددی در شهرستان کارون وجود دارند که در زمان قبل از جدا سازی کارون از اهواز، حق السهم شهرداری بودند که این زمین ها باید از شهرداری اهواز پس گرفته شود و انتقال سند صورت گیرد.

وی با اشاره به کمبود فضای سبز، مدرسه و دیگر امکانات رفاهی در شهرستان کارون بیان کرد: شهرداری کوت عبدالله باید نسبت به انتقال سند این زمین ها در دادگاه اقامه دعوا کند.

خنفری ناوگان حمل و نقل را از دیگر مشکلات کوت عبدالله خواند و ادامه داد: سازمان اتوبوسرانی اهواز باید خدمات خود را ادامه دهد یا سهم کوت عبدالله را بدهد؛ سازمان اتوبوسرانی اهواز خودروهای فرسوده به کوت عبدالله واگذار کرد که چندین بار تعمیر شدند و کارایی ندارند.

وی با ببان اینکه سهم شهر کوت عبدالله از سازمان آتش نشانی دو خودرو سبک و سنگین فرسوده بود، تصریح کرد: مشکلات شهرداری کوت عبدالله زمان جدایی از اهواز رقم خورد.

فرماندار کارون در پایان گفت: وجود دستفرشان و ترافیک در اتوبان آیت الله بهبهانی موجب افزایش آمار تصادفات در شهرستان کارون شده است. امیدواریم با تعامل شهرداری با سایر بخش ها مشکلات شهر کوت عبدالله رفع شوند.

در ادامه مراسم معارفه، سید سعید سید باب المراد با بیان اینکه اهداف ما باید در راستای آبادانی و ارتقا کیفیت زندگی در شهر کوت عبدالله باشد، گفت: تمام برنامه های شهری و شهرداری باید به تولید ثروت ختم شود تا موجب ارتقا امکانات رفاهی شود.

وی افزود: جهت ارتقا کیفیت زندگی در کوت عبدالله به همکاری استانداری خوزستان و سایر دستگاه های خدمات رسان جهت تخصیص اعتبارات ویژه نیاز است.

شهردار کوت عبدالله گفت: متاسفانه جداسازی کوت عبدالله با تقسیم نامناسب و نابرابر امکانات و منابع مالی انجام شد و با گذشت ۹ سال از جداسازی اما اکنون شاهد شهری فرسوده هستیم که این زیبنده شهر کوت عبدالله نیست.

وی با اشاره به مشکلاتی که باید به صورت ضربتی انجام شوند، گفت: شهرداری کوت عبدالله فاقد کارخانه آسفالت و امکانات اولیه است، اینها از نیازهای ضروری توسعه یک شهر است. با توجه به اینکه در آستانه بارندگی هستیم باید لایه روبی و لوله سازی هرچه سریعتر صورت گیرد تا شاهد آبگرفتگی نباشیم همچنین اعتبارات لازم جهت وضعیت نامناسب آسفالت ورودی و معابر شهر قبل از بارندگی باید تامین شود.

باب المراد در پایان خاطرنشان کرد: مرتب سازی دست فروشان و ایجاد بازارچه های موقت از دیگر اقدامات لازم در شهر کوت عبدالله است.

انتهای پیام/

 

 

درباره نویسنده

1217مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین