سید سعید سید باب المراد در گفت و گو با روزنامه نسیم خوزستان : ارزش افزوده اختصاص یافته با جمعیت واقعی کوت عبدالله همخوانی ندارد

سيد سعيد سيد باب المراد در گفت و گو با روزنامه نسيم خوزستان :       ارزش افزوده اختصاص يافته با جمعیت واقعی کوت عبدالله همخواني ندارد
  • سید باب المراد با بیان اینکه شهر کوت عبدالله از زمان تفکیک از اهواز، دستخوش ناملایمات زیادی بوده، افزود: شهر کوت عبدالله هم اکنون دارای مشکلات عدیده ای در تمام حوزه های شهرداری است.

سید سعید سید باب المراد، شهردار کوت عبدالله در گفت وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان با بیان اینکه اولویت امور شهرداری سالم سازی و فساد ستیزی است، اظهار داشت: ان شاءالله در راستای توصیه ها و بیانات مقام معظم رهبری و روحیه هم افزایی با کلیه دستگاه های خدمات رسان، مسئولان استانی، شرکت نفت و صنایع فولاد بتوانیم خدمات ارزنده به مردم شهر کوت عبدالله ارائه دهیم و شرایط موجود را که زیبنده مردم این شهر نیست را تغییر دهیم.

ناملایمات زیادی به کوت عبدالله شده
وی با بیان اینکه شهر کوت عبدالله از زمان تفکیک از اهواز، دستخوش ناملایمات زیادی بوده، افزود: شهر کوت عبدالله هم اکنون دارای مشکلات عدیده ای در تمام حوزه های شهرداری از رفت و روب، حمل زباله و آسفالت فرسوده گرفته تا موضوع مهم مطالبات به حق کارگری که با مشکلات معیشتی دست و پنجه نرم می کنند.

به دنبال ارتقا سطح زندگی مردم هستیم
شهردار شهر کوت عبدالله با بیان اینکه تمام برنامه های شهرداری باید به تولید ثروت ختم شود، ادامه داد: برای رسیدن به این هدف راه پر فراز و نشیبی در پیش است و به یاری خداوند متعال و همت مسئولان ارشد استانی جهت تخصیص ظرفیت های مالی و سایر دستگاه های خدمات رسان، نیاز داریم تا به دنبال آن ارتقا سطح زندگی، خدمات و امکانات اتفاق افتد.

شهری با ظاهر فرسوده با حداقل امکانات شهری
وی تصریح کرد: متاسفانه جداسازی کوت عبدالله از اهواز با تقسیم مناسب منابع مالی و امکانات همراه نبوده و در طول ٩ سال از زمان جداسازی، امکانات و زیرساخت های خوبی فراهم نشده است و هم اکنون شاهد شهری با ظاهر فرسوده با حداقل امکانات شهری و رفاهی هستیم و شایسته نیست مردم کوت عبدالله اینگونه مورد کم لطفی و بی توجهی قرار بگیرند.

ارزش افزوده اختصاص یافته بسیار ناچیز است
سید باب المراد با اشاره به ارزش افزوده تخصیصی توضیح داد: ارزش افزوده تخصیصی متناسب با جمعیت واقعی حوزه خدماتی شهرداری کوت عبدالله نبوده و بسیار ناچیز می باشد که امیدواریم با کمک نماینده های مجلس و استانداری خوزستان کاملا متحول و ارتقا یابد تا بتوانیم ضمن اینکه مطالبات جامعه کارگری را پوشش دهیم، در جهت زیباسازی شهر نیز گام برداریم. همچنین فرصتی بدست آوریم تا نسبت به جذب سرمایه گذار، شناسایی و ارتقا درآمدهای نهفته و پایدار و توسعه زیر ساخت ها اقدام کنیم.

کوت عبدالله فاقد کارخانه آسفالت و ماشین آلات اولیه خدماتی
وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر شهرداری کوت عبدالله فاقد کارخانه آسفالت، امکانات و ماشین آلات اولیه خدماتی که از نیازهای ضروری و اولیه توسعه یک شهر است، می باشد و امیدواریم حتی الامکان بخشی از ماشین آلات ضروری از طریق شرکت نفت و صنایع فولاد کمک رسانی شود.
شهردار کوت عبدالله درباره مشکلات حوزه خدماتی شهرداری این شهر نیز گفت: دفع آب های سطحی و آمادگی برای فصل بارندگی، لایه روبی خروجی ها، لوله گذاری و لایه روبی جوی های روباز از اقدامات فوری جهت کمتر نمودن مشکلات در فصل بارندگی است و قطعا برای جلوگیری از تکرار حوادث سال گذشته نیاز مبرم به چندین دستگاه پمپ سیار داریم.

لزوم افزایش سهمیه قیر از سوی امور شهری استانداری
وی وضعیت نامناسب آسفالت را از دیگر مشکلات شهر کوت عبدالله خواند و عنوان کرد: وضعیت نامناسب آسفالت میدان ورودی کوت عبدالله و آسفالت های فرسوده معابر نارضایتی شهروندان را به همراه داشته است که امیدواریم امور شهری استانداری سهمیه قیر ویژه ای به این شهرداری اختصاص دهد.

ایجاد بازارچه های موقت برای حل معضل دستفروشان و وانت بارهای جاده ای
سید باب المراد با بیان اینکه ناوگان نامنظم و نامناسب حمل زباله حوزه خدماتی در اولویت اصلاحات قرار دارد، افزود: یکی دیگر از مشکلات موجود، وانت بارها و دست فروشان جاده ای هستند که می توان با ایجاد بازارچه های موقت این مشکل را در کوتاهترین زمان مرتفع کرد.

انتخاب معتمد محله و شهرک برای توزیع عادلانه امکانات
وی ادامه داد: در کوت عبدالله تقریبا ١٨ شهرک و محله داریم که با انتخاب معتمد محله و شهرک به عنوان مسئول افتخاری عمران شهرک بتوانیم ضمن ارتباط با اهالی، مشکلات و نیازهای آن منطقه را با توجه به توان موجود رفع کرد و این موضوع به توزیع عادلانه امکانات منجر شود.

ساخت مراکز تفریحی، توسعه زمین های ورزشی و احداث قبرستان جدید کوت عبدالله در دستور کار شهردار

شهردار کوت عبدالله در پایان درباره پروژه های عمرانی مورد نظر تشریح کرد: ساماندهی و ساحل سازی رودخانه کارون، توسعه پارک و فضای سبز، ایجاد چشم انداز رودخانه، ساخت مراکز تفریحی، احداث کارخانه آسفالت با اعتبارات ملی، استانی و تسهیلات بانکی از جمله پروژه‌های هستند که به دنبال خواهیم کرد و همچنین احداث قبرستان جدید کوت عبدالله، ساماندهی زمین های فوتبال جاده ساحلی و توسعه زمین های ورزشی محلات و از همه مهمتر توجه به جوانان از دیگر برنامه ها هستند.

انتهای پیام/

 

درباره نویسنده

1217مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین