قصه آبگرفتگی در اهواز و ادامه انکار مسئولان شهرداری و آبفا

قصه آبگرفتگي در اهواز و ادامه انكار مسئولان شهرداري و آبفا

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، با آغاز بارش باران در خوزستان در هفته جاری طبق روال هر سال در اهواز در پی بارندگی، آبگرفتگی معابر از صبح روز شنبه آغاز شد و همچنان در اهواز ادامه دارد و مشکلاتی را برای رفت و آمد شهروندان به وجود آورده است.

کوی علوی،‌ گلدشت، کیانشهر، انقلاب، بازارچه کیان، خشایار ، زیتون کارمندی و باهنر از جمله مناطقی بودند که آبگرفتگی در آنها شدید گزارش شده و بعضا زندگی مردم را مختل کرده است.

این آبگرفتگی درحالی رخ داد که بارندگی ملایم بوده و نگرانی‌ها از بارندگی رگباری و آبگرفتگی شدیدتر در اهواز مانند سالهای گذشته وجود دارد. اما با وجود گزارش و گلایه های شهروندان از آبگرفتگی معابر مدیر شرکت آب و فاضلاب اهواز در مصاحبه رسانه ای با خبرگزاری ایرنا، آبگرفتگی را انکار می کند.

تنها ۲ نقطه در کوی باهنر و زیتون کارمندی اهواز دچار آبگرفتگی شده  

مدیر شرکت آب و فاضلاب اهواز با بیان اینکه تنها ۲ نقطه در این شهر در بارندگی سه روز اخیر دچار آبگرفتگی قابل توجه شد، گفت: آبگرفتگی معابر این شهر در بارندگی اخیر با اصلاح شبکه فاضلاب و به روز رسانی ایستگاه‌های پمپاژ حداقلی و قابل مقایسه با سال‌های گذشته نبود.

در بارندگی های اخیر تنها ۲ نقطه در کوی باهنر و زیتون کارمندی اهواز دچار آبگرفتگی قابل توجه شد که در کمترین زمان ممکن برطرف شدند.

وی با موثر دانستن اقدام انجام شده برای اصلاح شبکه و بازسازی ایستگاه‌های پمپاژ در کاهش محسوس نقاط آبگرفته اهواز ادامه داد: نقاطی که در بارندگی اخیر دچار آبگرفتگی شدند در کمتر از چند ساعت با حضور موثر تیم های عملیاتی به حالت عادی برگشتند و این در حالی است که این نقاط در سال های گذشته ۲ هفته دچار آبگرفتگی بودند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، انکار مسئولان آبفا و شهرداری اهواز و بی توجهی به آبگرفتگی در مناطق ذکر شده، نشان دهنده عدم سرکشی از این مناطق است مناطقی که به عنوان نقاط بحرانی شناسایی شده بودند و در سال های گذشته نیز از آبگرفتگی معابر  و بالا آمدن فاضلاب رنج می بردند.

چرا مسئولان باید آبگرفتگی معابر مناطق بالاخص محلات کم برخوردار را نادیده بگیرند و این در حقیقت ایجاد تبعیض در رسیدگی به مناطق است همانطور که مدیر شرکت آب و فاضلاب تنها از آبگرفتگی منطقه زیتون کارمندی و باهنر یاد کرده است!

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1206مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین