مدیرکل شیلات خوزستان خبر داد ؛ بهره برداری از فاز اول طرح پرورش ماهیان سردابی شهدای اندیمشک در آینده نزدیک

مدیرکل شیلات خوزستان، با تاکید بر سرعت بخشی اجرای طرح پرورش ماهیان سردابی شهدای اندیمشک از بهره برداری فاز اول این طرح در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، به نقل از روابط عمومی شیلات خوزستان، آقا رضا فتوحی، معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان با همراهی مدیر کل شیلات خوزستان و تعدادی از مقامات محلی از  توانمندی و ظرفیت های شیلاتی شهرستان اندیمشک بازدید نمودند.

فتح اله ابوعلی در حاشیه این بازدید در گفتگو با رسانه در رابطه با آخرین وضعیت شهرک شیلاتی شهدای اندیمشک اظهار داشت: زیرساخت های این پروژه چندین سال احداث شده بود و سال گذشته از طریق شرکت شهرک های کشاورزی به بخش خصوصی واگذار و پیگیری و هماهنگی لازم برای رفع موانع و مشکلات مربوط به آب و سایر موضوعات انجام شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون، سرمایه گذار در حال احداث استخرها و حصار کشی است از  راه اندازی فاز اول این طرح در آینده نزدیک خبر داد.

این مقام مسئول همچنین، مساحت این پروژه را ۳۱.۵ هکتار و ظرفیت تولید را ۲ هزار و ۵۰۰ تن ماهی قزل آلای رنگین کمان مطرح کرد و ادامه داد: اشتغال یکهزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم نیز فراهم می شود.

ابوعلی تاکید کرد: بر سرعت بخشی اجرای این پروژه توافق شده است و به همین منظور اخذ تسهیلات بانک کشاورزی نیز در هفته جاری با حضور سرمایه گذار پیگیری و حل خواهد شد.

مدیرکل شیلات خوزستان، در رابطه با زنجیره ارزش و توسعه نیز گفت: علاوه بر اجرای فاز اول، ۳ بخش دیگر تولیدی و بخش صنایع و فراوری محصولات شیلاتی نیز طراحی و مراحل اولیه تفاهم نامه طرح کشاورزی قراردادی با سایر تولید کنندگان استان در حال طی شدن است.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1220مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین