قابل توجه استاندار خوزستان؛ صف های طولانی خرید مرغ منجمد در شان مردم روزه دار نیست

قابل توجه استاندار خوزستان؛ صف هاي طولاني خريد مرغ منجمد در شان مردم روزه دار نيست

بسیاری از شهروندان سوء مدیریت و عدم نظارت در بازار را عامل نبود مرغ و گرانی در بازار می‌دانند و از سال گذشته تاکنون متولیان نتوانسته‌اند نسبت به تنظیم این بازار اقدام کنند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، بازار محصولات پروتئینی طی دو سال گذشته با نوسان و التهاب مواجه بود. اما در چند روز اخیر شاهد صف‌های طولانی مردم شهرهای مختلف خوزستان در شرایط شیوع بالای ویروس کرونا برای خرید گوشت و مرغ هستیم، موضوعی که موجب انتقاد مردم از مسئولان شده است.

درپی کمبود مرغ کشتار روز در بازارهای اهواز و برخی از شهرهای استان، طی یک سال گذشته شاهد شکل گیری صف های طولانی شهروندان برای خرید مرغ منجمد با نرخ مصوب در محلات مختلف شهر هستیم که علاوه بر صرف وقت موجب نادیده انگاشتن کرامت مردم در ماه مبارک رمضان شده است.

همچنین افزایش قیمت گوشت قرمز سبب شده که قشر متوسط و ضعیف جامعه به جای مصرف گوشت قرمز به خرید مرغ روی آورند و در اکثر مناطق اهواز به دلیل وجود مناطق حاشیه ای و قشر ضعیف، مردم برای تامین مرغ دچار مشکل شدند به طوری که مجبورند ساعت‌ها در صف‌های طولانی برای تهیه مرغ منتظر بمانند.

بسیاری از شهروندان سوء مدیریت و عدم نظارت در بازار را عامل نبود مرغ و گرانی در بازار می‌دانند و از سال گذشته تاکنون متولیان نتوانسته‌اند نسبت به تنظیم این بازار اقدام کنند.

آقای موسوی یکی از شهروندانی بود که در صف طولانی مرغ ایستاده بود و با صدای بلند ابراز نارضایتی می کرد و در پاسخ به خبرنگار نسیم خوزستان گفت: به ولله به دور از انصاف است که ما با زبان روزه و گرمی هوا و وجود کرونا برای خرید مرغ در صف طولانی منتظر بمانیم و پس از سه ساعت ایستادن فروشنده میگوید” مرغ تمام شد”.
وی ادامه داد: روزه دار باید غذای مقوی بخورد اما با گرانی موجود توانایی خرید مواد مغذی را نداریم. قیمت همه اجناس افسار گسیخته شده و کسی نظارت نمی کند.
موسوی با بیان اینکه من با دیدن سفره خالی شرمنده زن و بچه ام هستم، گفت: امثال من کم نیستند و خانواده هایی هستند که وضعیت بدتری دارند. آقایان مسئول چگونه می توانند با دیدن این صف های طولانی خرید مرغ و شنیدن صدای نارضایتی شهروندان راحت بخورند و بخوابند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، براساس مشاهدات میدانی صف های طولانی خرید مرغ منجمد دولتی در اهواز و اکثر شهرهای خوزستان مشاهده می شود و برنامه ریزی مدیران نیز تا این لحظه نتیجه نداده است.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1220مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین