معاون امنیتی استانداری خوزستان: امروز طنین اقتدار ارتشیان بر پیکر استکبار لرزه انداخته است

معاون امنیتی استانداری خوزستان: امروز طنین اقتدار ارتشیان بر پیکر استکبار لرزه انداخته است

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان با بیان اینکه طنین اقتدار ارتشیان و غیرت سپاهیان بر پیکر استکبار لرزه انداخته است، گفت: خوابی که دشمنان برای براندازی حکومت جمهوری اسلامی می‌بینند، کابوسی است که هرگز تعبیر نخواهد شد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، ولی‌الله حیاتی در مراسم رژه خودرویی روز ارتش که امروز ۲۹ فروردین ماه در اهواز برگزار شد، اظهار داشت: از لحظات ابتدایی شکل گیری انقلاب که ژنرال های خبیث آمریکایی به ارتش طمع دوخته بودند و سناریوهای مختلفی را برای رویارویی ارتش با مردم انقلابی طراحی کرده بودند، ارتشیان متعهد اولین گروهی بودند که با معمار کبیر انقلاب اسلامی بیعت مردند و آن حماسه بیعت همافران بخش مهمی از حضور ارتش در حمایت از انقلاب و مردم ایران بود.

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان گفت: ارتش جمهوری اسلامی در طول این ۴۳ سال، در رکاب امامین انقلاب حماسه‌های بی نظیری را خلق کرده است. اوج حماسه آفرینی ارتش و تجلی این حماسه ها در دوران دفاع مقدس بود.

حیاتی ادامه داد: فداکاری‌های ارتشیان در این مرز و بوم هرگز از حافظه ملت ایران پاک نخواهد شد و مردم ارتش جمهوری اسلامی را با نیکی، عزت، افتخار و اقتدار یاد می کنند. امروز به برکت خون شهدای این مرز و بوم، انقلاب اسلامی به عنوان یک قدرت بزرگ و منطقه‌ای تبدیل شده است و در همه معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی به عنوان یک قدرت تاثیرگذار مطرح است.

وی افزود: در طول این ۴۳ سال مردم با تقدیم هزاران شهید و با تبعیت از امامین انقلاب، کشوری قدرتمند، نیرومند و عزتمند ساخته‌اند که طنین اقتدار ارتشیان و غیرت سپاهیان آن بر پیکر استکبار لرزه انداخته است.

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان گفت: امروز نام ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران، بسیج و دیگر نیروهای نظامی و مسلح ایران، قالب دشمنان را از درون تهی می‌کند و همه این موارد جز با راهبری و هدایت امامین انقلاب، جان فشانی‌های شهدا و حضور مردم محقق نمی‌شد.

حیاتی در پایان با بیان این‌که خوابی که دشمنان برای براندازی حکومت جمهوری اسلامی می‌بینند، کابوسی است که هرگز تعبیر نخواهد شد، عنوان کرد: امروز دشمنان فهمیده‌اند که تحریم‌ها و تهدیدها، کمبودها و کاستی ها در روحیه خستگی ناپذیر ملت ایران و دفاع از انقلاب و ارزش‌های انقلاب تاثیرگذار نیست. فشار حداکثری بر ملت ایران به شکست انجامیده است و دشمنان این مساله را اعتراف کرده‌اند.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1217مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین