راهپیمایی مردم اهواز در روز جهانی قدس

راهپیمایی مردم اهواز در روز جهانی قدس

 مردم اهواز همزمان با سراسر مسلمانان جهان، امروز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، در حمایت از قدس شریف، به خیابان‌ها آمدند و در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، مردم اهواز همزمان با سراسر مسلمانان جهان، امروز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، در حمایت از قدس شریف، به خیابان‌ها آمدند و در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند.

راهپیمایی گرامیداشت یوم الله «روز قدس» در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و همزمان با کاهش همه‌گیری کرونا در کشور، از دقایقی پیش با حضور مردم، مسوولان استان خوزستان آغاز شد.

برنامه‌های گوناگونی برای راهپیمایی روز جهانی قدس در نظر گرفته شده است که در طول مسیر اجرا می‌شود؛ توزیع اقلام فرهنگی و اجرای برنامه‌های متنوع برای کودکان و نوجوانان برای طول مسیر راهپیمایی روز قدس در اهواز در نظر گرفته شده است.

این راهپیمایی هماهنگ با سراسر کشور در اهواز برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین با شعارهای استکبارستیزانه همراه است. راهپیمایی روز جهانی قدس در اهواز ساعت ۱۰ از روبه روی مسجد آیت الله جزایری واقع در خیابان امام (ره) غربی آغاز و به سمت مصلای مهدیه امام خمینی (ره) ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1220مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین