نرخ نان سنتی افزایشی نداشته است/آرد نان‌های فانتزی آزاد شد

نرخ نان سنتی افزایشی نداشته است/آرد نان‌های فانتزی آزاد شد

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: از هفته گذشته آردهای نانوایی‌های فانتزی یعنی نان‌های حجیم و نیمه حجیم از سبد حمایتی دولت خارج و به گندم و آرد آن یارانه‌ای تعلق نمی‌گیرد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، امید جهان‌نژادیان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یارانه بسیار زیادی به آرد، نان، گندم اختصاص داده شده، ما گندم را با در نظر گرفتن هزینه‌های جانبی ۱۲ هزار تومان خریداری اما به قیمت ۶۶۵ جهت تامین نان مردم در اختیار کارخانجات تولید آرد قرار می‌دهیم.

وی افزود: آرد حاصل از این گندم به ازای هرکیلو ۸۵۰ تومان به دست نانوایان می‌رسد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: دولت به منظور جلوگیری از انحراف گندم ارزان قیمت، عرضه خارج از شبکه، استفاده نامتعارف و مبادی غیرضروری، نرخ آرد را واقعی سازی کرد و تصمیم گرفت گندم صنف و صنعت را از حالت یارانه‌ای خارج کند که این مصوبه از ابتدای سال اجرایی شد.

وی ادامه داد: از هفته گذشته آردهای نانوایی‌های فانتزی یعنی نان‌های حجیم و نیمه حجیم از سبد حمایتی دولت خارج و به گندم و آرد آن یارانه‌ای تعلق نمی‌گیرد.

امید جهان‌نژادیان تصریح کرد: نرخ نان‌های سنتی، تافتون، لواش هیچ گونه افزایشی نداشته و آرد به میزان نیاز و خرید وجود دارد.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1217مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین