رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان: قیمت جدید نان فانتزی به زودی اعلام می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان: قیمت جدید نان فانتزی به زودی اعلام می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: با توجه به افزایش قیمت آرد، آنالیز جدید قیمت نان فانتزی به زودی مشخص و به نانوایی‌ها اعلام می‌شود.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، امیرحسین نظری امروز در نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان  اظهار داشت: با توجه به افزایش قیمت آرد، آنالیز جدید قیمت نان فانتزی به زودی مشخص و به نانوایی‌ها اعلام می‌شود. این آنالیز براساس قیمت خرید آرد و هزینه‌های تمام‌شده خواهد بود و با توجه به این مساله، نانوایی‌های فانتزی‌پز باید نسبت به عرضه این محصولات با قیمتی که اعلام خواهد شد، اقدام کنند.

وی با بیان اینکه یک نرخ پیشنهادی توسط اتحادیه ارائه شده است، افزود: ملاک قیمت گذاری به شکلی است که این قیمت پیشنهادی باید بر اساس آنالیزی باشد که توسط همکاران ما انجام شده است و در غیر این صورت براساس فرمول سازمان حمایت از مصرف کنندگان عمل خواهیم کرد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: آزادسازی قیمت آرد برای نان فانتزی ابلاغ و اعلام شده و فعالیت واحدهای نان فانتزی براساس قیمت آرد، جدی است.

نظری عنوان کرد: با توجه به شرایطی که وجود دارد قیمت همه اقلام در بازار در حال رصد است و تیم‌های بازرسی در قالب گشت‌های مشترک و انفرادی بحث نظارت را در استان اجرایی می‌کنند.

وی ادامه داد: برای مثال در روز گذشته یک ماشین که قصد قاچاق روغن از استان خوزستان را داشت، با ۵۷۰ کارتن روغن کشف شد. بحث بازرسی و نظارت بر کالا و بازار استان به جدیت در حال اجرا است و با متخلفان برخورد خواهد شد.

انتهای پیام

درباره نویسنده

1220مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین