به بهانه سالروز آزادسازی خونین شهر؛ آزادسازی خرمشهر، نمادی غرورانگیز از استقامت و پیروزی ملت در دفاع از ایران اسلامی

به بهانه سالروز آزادسازی خونین شهر؛ آزادسازي خرمشهر، نمادی غرورانگیز از استقامت و پیروزی ملت در دفاع از ایران اسلامی

فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس که با رمز مقدس یا علی بن ابی طالب آغاز گردید یکی از بزرگترین فتوحات جنگ تحمیلی بود که ضربه سنگینی بر ارتش نامشروع بعث عراق وارد آورد و قطعاً در این پیروزی دست خداوند یاور رزمندگان اسلام بود.

سوم خرداد یادآور خون های پاکی است که برای نشاندن نهال آزادی در خرمشهر بر زمین این دیار ریخته شد. تا هرگز از یاد نبریم که استقلال و آزادی امروز ایران حاصل جان فشانی شهیدان و ایثارگران است.

این حماسه بزرگ به عنوان روز مقاومت، ایثار، جهاد، همبستگی و اتحاد، تجلی گر حقانیت کشورمان بود که با اتکاء بر خداوند متعال، اهل بیت (ع) و رهنمود های امام راحل و رهبر معظم انقلاب و رشادت ها و جانفشانی های مردم بزرگ ایران بالاخص خرمشهری قهرمان و رزمندگان جان برکف اسلام بود که برای ذره ذره خاک کشورمان خونشان را نثار کردند. بی شک روز آزادی خرمشهر در عملیات پیروزمندانه بیت‌المقدس، نمادی غرورانگیز و به یادماندنی از استقامت و پیروزی ملت، در دفاع از ایران اسلامی است.

به عنوان یک خوزستانی سالروز دستیابی به این فتح بزرگ و نصر الهی را به عموم مردم ولایت مدار ایران اسلامی بلاخص خرمشهری های شریف، نجیب و ولایتمدار تبریک عرض می کنم.

عبدالامیر کمایی
٣ خرداد ١۴٠١

درباره نویسنده

1220مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین