جلیل مختار خطاب به آیت الله رئیسی: فاجعه متروپل آبادان سر قله فساد در خوزستان را آشکار کرد

جليل مختار خطاب به آيت الله رئيسي: فاجعه متروپل آبادان سر قله فساد در خوزستان را آشکار كرد

نماینده مردم آبادان خطاب به رییس جمهور گفت: اخلال در اینترنت آبادان مردم تحت فشار و بی اطلاع از شرایط را، در وضعیت بغرنجیقرار داده است لذا دستور فرمائید در این شرایط که جامعه داغدیده است به هر صورت از اخلال در اینترنت به هر بهانه ایی جلوگیریشود.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، جلیل مختار نماینده مردم آبادان در نامه کتبی خطاب به آیت الله رئیسی در خصوص حادثه و اتفاقاتآبادان درخواست و مواردی را عنوان کرده است که به شرح ذیل می باشد :

جناب آقای حجت السلام ابراهیم رئیسی

ریاست محترم جمهور با سلام و دعای خیر

احتراما به استحضار می رساند خبر فروریختن ساختمان متروپل آبادان اگر چه ملت ایران را در بهت فرو برد اما واقعیت این است کهاین اتفاق برای مردم آبادان که با گوشت و پوست خود فساد سیستماتیک حاکم بر مدیریت شهری آبادان را درک و لمس کرده اند اتفاقیقابل پیش بینی بود. از همین روی اینجانب به عنوان نماینده آبادان تحقیق و تفحص از شهرداری آبادان و اعمال ماده ۲۳۴ آیین نامهداخلی مجلس شورای اسلامی جهت برخورد با تخلفات زمین خواری و تغییر کاربری ورا در دستور کار فرایند نظارتی مجلس شورایاسلامی قرار داده و به کمک نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی ان شاءالله دو اقدام فوق الذکر به تصویب نهایی خواهد رسید. ازآنجا که این حادثه باعث افزایش حجم فشارهای روانی بر مردم و تیم امداد حاضر در میدان گردیده و حجم فشار وارده ناشی از اینضایعه:؛ ملت ایران را داغدار کرده موارد ذیل حضورتان تقدیم می گردد

١اعلام عزای عمومی و ایجاد بستر برای همدردی عمومی با مردم آبادان

٢اخلال در اینترنت آبادان مردم تحت فشار و بی اطلاع از شرایط را در وضعیت بغرنجی قرار داده است لذا دستور فرمائید در اینشرایط که جامعه داغدیده است به هر صورت از اخلال در اینترنت به هر بهانه ایی جلوگیری شود.

٣عدم شفافیت در اطلاع رسانی باعث بروز شایعاتی گردیده که اعتماد عمومی را خدشه دار کرده است ایجاد مدیریت واحد و تعیینسخنگو برای اطلاع رسانی در رابطه با ابعاد فاجعه مهم و ضروری است.

۴تعیین تکلیف وضعیت مفقودین و خدمات رسانی به خانواده های داغدیده و مجروحین حادثه

۵حادثه فروریختن ساختمان متروپل آبادان سر قله فسادی است که در استان خوزستان آشکار شده است. تخلفات هلدینگ عبدالباقیبخشی از شبکه فساد در خوزستان و به ویژه آبادان است؛ آشکار سازی شبکه فساد و برگزاری دادگاه علنی متهمین و مرتبطین با شبکهفساد اولین گام در التیام دردهای مردم آبادان است. لذا خواهشمند است در کنار امداد رسانی و ارسال تجهیزات به منطقه بستر برایبرخورد شفاف با تمامی شبکه فساد در آبادان فراهم شود.

جلیل مختار

نماینده مردم شریف شهرستان آبادان در مجلس شورای اسلامی

درباره نویسنده

7479مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین