عضو شورای شهر: آمار ساختمان های ناایمن در اهواز نادرست بود/ سازمان آتش نشانی اهواز حق اظهار نظر خارج از مسئولیت فنی خود را ندارد

عضو شورای شهر: آمار ساختمان های ناایمن در اهواز نادرست بود/  سازمان آتش نشانی اهواز حق اظهار نظر خارج از مسئولیت فنی خود را ندارد

رئیس کمیسیون اقتصادی و توسعه شهری شورای اسلامی شهر اهواز با انتقاد شدید از سخنان اخیر رئیس سازمان آتش نشانی مبنی بر وجود بیش از ۴۰۰ ساختمان با وضعیت ناایمن حاد در این شهر گفت: این اظهارات خارج از صلاحیت فنی این مدیر بوده ضمن اینکه مربوط به ساختمان‌های دارای سازه ناایمن نبود.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، سید محمدعلی پورموسوی امروز در نطق پیش از دستور پنجاه و نهمین جلسه رسمی شورا در صحن علنی این شورا، اظهار داشت: برخی مکان های تجاری که نام آنها در آن جلسه شورا توسط رئیس سازمان آتش نشانی اهواز به عنوان ساختمان‌های ناایمن مطرح شد، در دستگاه قضایی از آنها طرح شکایت شده است.

وی افزود: به رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری اهواز تذکر جدی می‌دهیم که حق اظهار نظر خارج از مسوولیت فنی خود را ندارد ضمن اینکه اظهارات وی نیز مربوط به ناایمنی ساختمان‌ها از نظر سازه‌ای نبوده است.

پورموسوی ادامه داد: آمار ارایه شده توسط رئیس سازمان آتش نشانی اهواز مربوط به ناایمنی ساختمان‌ها از نظر آتش نشانی و تجهیزات خاموش کردن آتش است چرا که برخی از این مکان‌هایی که نام آنها طرح شده تعهدات خود را در قبال مسایل ایمنی و آتش نشانی انجام نداده و یا به این سازمان مراجعه‌ای نداشته‌اند.

عضو شورای شهر اسلامی اهواز گفت: شهرداری و مدیران سازمان آتش نشانی با مصاحبه هایی باید این اشتباه برداشت را اصلاح کنند تا احساس ناامنی ایجاد شده در مردم و شهروندان اهواز برطرف شود.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1220مطلب نوشته است .

One Comment on “عضو شورای شهر: آمار ساختمان های ناایمن در اهواز نادرست بود/ سازمان آتش نشانی اهواز حق اظهار نظر خارج از مسئولیت فنی خود را ندارد”

  • Reza wrote on 23 خرداد 1401 16:17

    اعلام کرد ۱۵۷۰ ساختمان نه ۴۰۰ تصحیح کنید به اصطلاح مدیر اتش نشانی که اصلا در خور شخصیت این ادم نیست که مدیر آتش نشانی باشه اعلام کرد ۱۵۷۰ ساختمان نا ایمن ..
    این اقا با چه تخصیصی این امار را داد در صورتی که تا ۳ سال پیش کار جدول چینی آیلند و پیمان کار شهرداری بود و سرویس بهداشتی های آتش نشانی مرکز رو اجرا کرد به وسیله‌ کدام رانت و پارتی ایشون شد مدیر عامل آتش نشانی

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین