نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس: ضرورت اقدام راه و شهرسازی نسبت به، بهسازی مسیر طریق الحسین (ع) «عبدالخان به چذابه»

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس: ضرورت اقدام راه و شهرسازی نسبت به، بهسازی مسیر طریق الحسین (ع) «عبدالخان به چذابه»

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: وزارت راه و شهرسازی قبل از آغاز اربعین حسینی و حضور زائران، اقدام به آسفالت و بهسازی مسیر طریق الحسین (ع) «عبدالخان به چذابه» کند.

محمد کعب عمیر در گفت‌وگو رسانه ای اظهار داشت: پس از دو سال محدودیت‌های کرونایی در سال جاری مراسم اربعین حسینی با حضور میلیونی زائران با شکوه و گسترده‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

وی گفت: امید است که روند توسعه زیرساخت اربعین حسینی در خوزستان به خصوص شهرستان شوش و کرخه که هر ساله شاهد حضور باشکوه زائران اربعین حسینی است با شتاب بیشتری انجام شود.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس ادامه داد: باید مسئولان و ستاد اربعین حسینی تلاش کنند تا هرچه سریع‌تر مشکلات زیرساختی، حمل‌ونقل، آسفالت جاده‌های منتهی به مرزها، روشنایی مسیر، استقرار مواکب و… برطرف شود.

کعب عمیر افزود: مردم شهرهای شوش و کرخه به صورت خودجوش همچون سال‌های گذشته مشتاقانه در حال آماده شدن برای استقبال پرشور از زائران اربعین حسینی هستند.

وی از وضعیت مسیر مواصلاتی طریق الحسین (ع) مسیر الوان (عبدالخان) به مرز چذابه انتقاد کرد و گفت: از وزارت راه و شهرسازی انتظار می‌رود که قبل از آغاز راهپیمایی اربعین حسینی و حضور زائران حسینی در این مسیر مواصلاتی اقدامات لازم را از جمله آسفالت سازی، ایمن سازی و روشنایی و… انجام دهد.

درباره نویسنده

1217مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین