استاندار خوزستان: ضرورت راه اندازی مرکز جامع سلامت زنان در بیمارستان امام خمینی اهواز

استاندار خوزستان: ضرورت راه اندازی مرکز جامع سلامت زنان در بیمارستان امام خمینی اهواز

استاندار خوزستان با تاکید بر ضرورت تسریع در راه اندازی مرکز جامع سلامت زنان در بیمارستان امام خمینی اهواز گفت: راه اندازی این مرکز به عنوان یک ضرورت برای ارایه خدمات به بانوان در حال پیگیری است.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، صادق خلیلیان سه شنبه شب در حاشیه نشست کارگروه فرهنگی و اجتماعی سلامت، زنان و خانواده خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: لازم است مرکز جامعی برای ارایه خدمات به بانوان در حوزه سلامت در اهواز راه اندازی شود تا بانوان  تحت پوشش کامل خدمات حوزه سلامت قرار گیرند.

وی مشکلات مربوط به ساختمان قدیمی و تاریخی سه گوش دانشگاه شهید چمران اهواز را دیگر مورد طرح شده در این نشست عنوان کرد و گفت: این ساختمان برای بازسازی در اختیار میراث فرهنگی قرار گرفته است تا روند بازسازی آن شتاب گرفته و برای استفاده گردشگران مورد استفاده قرار گیرد.

استاندار خوزستان در ادامه بر واگذاری موزه هنرهای معاصر اهواز از بخش خصوصی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد و اظهار داشت: موزه هنرهای معاصر اهواز از زمان واگذاری به بخش خصوصی تاکنون رها شده است لذا با واگذاری آن به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام لازم برای بهره‌برداری از آن انجام می شود.

نشست کارگروه فرهنگی اجتماعی، سلامت، زنان و خانواده خوزستان با رویکرد بررسی مشکلات و طرح های در دست اجرای این حوزه برگزار شد.

درباره نویسنده

1206مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین