امحای ۱۴ تن انواع مواد مخدر غیر دارویی در خوزستان

امحای ۱۴ تن انواع مواد مخدر غیر دارویی در خوزستان

فرمانده انتظامی خوزستان از امحای ۱۴ تن انواع مواد مخدر غیر دارویی در این استان خبر داد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، سردار سید محمد صالحی پیش از ظهر امروز یکشنبه در مراسم امحای ۱۴ تن مواد مخدر اظهار داشت: به مناسبت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر، مراسم امحای ۱۴ تن انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی در مجموعه فرماندهی انتظامی خوزستان برگزار شد.

وی افزود: در سال گذشته مقدار ۱۰ تن و ۹۷۴ کیلو گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی در خوزستان کشف و در این ارتباط تعداد ۹ هزار ۸۸۳ نفر از عوامل خرده فروش و تهیه و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: در سه ماه نخست سال جاری پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی خوزستان موفق به کشف ۲ تن و ۳۹۴ کیلو گرم انواع مواد مخدر شده‌اند.

وی افزود: در این ارتباط تعداد ۶ باند عمده قاچاق مواد مخدر شناسایی و تعداد ۴۶ دستگاه خودرو توقیف شدند؛ همچنین در این عملیات‌ها تعداد ۹۳۳ خرده فروش مواد مخدر و همچنین ۶۰۲ معتاد عادی و ۴۳۳ نفر معتاد متجاهر در سطح استان جمع‌آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد تحویل داده شدند.

سردار صالحی گفت: در راستای برخورد با سوداگران مرگ و پاکسازی محلات از لوث خرده فروشان در سه ماهه نخست سال جاری تعداد ۷۵۰ مرحله طرح پاکسازی نقاط آلوده در سطح خوزستان انجام شد و در این راستا تعداد ۱۷ باب پاتوق که محل مصرف مواد بودند، مهر و موم شدند.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1220مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین