نماینده مردم اهواز:وقتی استاندار خوزستان بخاطر حج، یک ماه مردم را به امان خدا رها می کند باید هم برخی مدیرانی که چند صباحی بیشتر مهمان استان نیستند اینگونه جولان دهند

نماینده مردم اهواز:وقتي استاندار خوزستان بخاطر حج، يك ماه مردم را به امان خدا رها مي كند بايد هم برخي مديراني كه چند صباحي بيشتر مهمان استان نيستند اينگونه جولان دهند

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی در خصوص موضوعات مطرح شده در فضای مجازی بیانیه صادر کرد. بیانیه به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام خدمت مردم شریف و نجیب اهواز

ابتدای سخن عرض کنم که اینجانب در صدد پاسخ به برخی نظرات و نقد های مغرضانه نیستم ولی لازم می دانم برای تنویر افکار عمومی و بر اساس امر ولی و مقتدای مان در جهت جهاد تببین نکاتی را خدمت مردم عزیز استان و بویژه جوانان عزیز عرض کنم:

۱ – بنده وکیل مردم و ملزم به حفظ امانت هستم و باید زبان گویای آنان باشم و اگر اظهار نظری شد، دور از شان خودم و مردم عزیز می دانم که برای سبد رای باشد چرا که همیشه در این امور پیشرو بوده ایم.

۲- وظیفه همه ما رفع ظلم و بی عدالتی و تبعیض است و به فرمایش مولایمان علی (ع) ظلم به زن یهودی هم جایزنیست(اگر از پای یک زن یهودی خلخال به ظلم و جنایت دربیاورند، انسان خوب است تا از این غصه بمیرد)

۳ – ما از روز اول صف خود را از بدخواهان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه افراد قومیت گرا جدا کردیم و اگر حرف حقی زده می شود نباید برخی از آن سو استفاده نموده و به قومیت گرایی نسبت دهند.

۴ – چرا برخی افراد تبعیض و اجحاف و بی عدالتی در حق یک قومیت انقلابی ، متدین و مدافع وطن را قومیت گرایی نمی دانند ولی دفاع از مظلوم را که وظیفه شرعی و انسانی است به قومیت گرایی نسبت می دهند. اگر مرد میدان نیستید برچسب نچسبانید.

۵ – البته این عرایض را بعضی هاعقب نشینی از حق و حقیقت ندانند و در حق هر قومیتی اجحاف و تبعیض روا دارند دفاع خواهم کرد.

۶- صحبت از تضییع حقوق یک قوم ، یک شهر و یا یک روستا به معنی نادیده گرفتن حقوق دیگر هم استانی های عزیز نیست و هر جا تخلفی ، اجحاف و تبعیضی در حق کسی رخ داد باید دفاع کرد و به اعتقاد ما اگر قومیتگرایی عامل پسرفت خوزستان است دلیلش آن است که بعضی مدیران اجرایی به آن عمل می کنند.

۷- در خصوص بی تدبیری و عدم پیشرفت در شهرداری اهواز بنده موظف هستم پیگیر باشم. از یک سال قبل یعنی روز معارفه شهردار فعلی هشدار دادم و یکسال صبر کردیم در نشست و جلساتی تذکر دادم و اخیرا هم خواستار نشستی جهت گوشزد موارد و انتظارات مردم بودم ولی انجام نشد هرچند برخی فرمایش به گفتگوی تلفنی داشتند اما این امر مورد پذیرش ما نیست و اینجانب حق خود می دانم به عنوان یک شهروند اهوازی در کنار سایر همشهریان که از طریق نهادهای نظارتی بویژه دیوان محاسبات وسازمان بازرسی تخلفات شهرداری اهواز را پیگیری نماییم ولوبلغ مابلغ.

۸-البته بعضی ها که حقوق بگیر شهرداری هستند و باید در دریافت این حقوق ها که حق الناس است حلال و حرام را رعایت کنند می توانند از وضع فعلی شهرداری دفاع نمایند.

۹- اگر با انصاف و بدور از حب و بغض مدیریت شهردار فعلی را با مدیریت های قبلی شهرداری مقایسه کنیم ، عقب افتادگی ، ضعف و تبعیض را بیشتر می بینیم .

۱۰ – در استانی که استاندار آن یک ماه به زیارت خانه خدا می رود و بندگان را به خدا می سپارد چنین مدیرانی که چند صباحی بیشتر میهمان استان نیستند حق خود می دانند که جولان دهند و ما در این شرایط امیدی به توسعه و پیشرفت نداریم و بر حسب وظیفه خود عمل می کنیم.

و در پایان باید عرض کنم امروز که در جایگاه نماینده منتخب شما در مجلس حضور دارم بسیار مفتخرم که برای اعاده حقوق همشهریان خود ذره ای کوتاهی نکرده و حق و حقوق مردم سرزمین گرانبهای خویش را فدای مصلحت اندیشی ننموده ام.

قطعاً خداوند ناظر بر اعمال ماست و او بهترین قاضی است.

 

*و من الله التوفیق*

*خدمتگذار مردم نجیب و فهیم اهواز،باوی،حمیدیه و کارون*

*سید کریم حسینی*

درباره نویسنده

1220مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین