شهردار اهواز: در مناطق کم برخوردار اهواز حقوق اولیه مردم در خدمات شهری ادا نشده است/ وجود ۴۰۰هزار حاشیه نشین در اهواز، آمار بالایی است

شهردار اهواز: در مناطق کم برخوردار اهواز حقوق اولیه مردم در خدمات شهری ادا نشده است/ وجود ۴۰۰هزار حاشیه نشین در اهواز، آمار بالایی است

شهردار اهواز گفت: در مناطق کم برخوردار اهواز حقوق اولیه مردم در خدمات شهری ادا نشده است و تلاش بر این است در ارائه خدمات و کاهش فاصله بین محلات شهری برابری ایجاد شود.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، رضا امینی، امروز در آیین بهره‌برداری و افتتاحیه مسیر ۳۰۰ L تقاطع چند سطحی شهید کجباف (میدان شهید بندر)، اظهار داشت: همکاران زحمات زیادی برای ایجاد زیرساخت‌ها و ریل‌گذاری شهرداری می‌کشند که شاید امروز خروجی این تلاش‌ها مشهود نباشد اما قطعا در آینده شهرداری موثر خواهد بود تا شهرداری و شهر را به جایگاه در شأن مردم برساند.

وی افزود: ما گاهی مدیریت جهادی را می‌شنویم اما حق و شأن آن را رعایت نمی‌کنیم؛ کلیدواژه‌هایی که مقام معظم رهبری هر سال به عنوان شعار انتخاب و نامگذاری می‌کنند ریشه‌های عمیق کارشناسی دارد.

شهردار اهواز گفت: مدیریت جهادی یعنی همه جهاد با شرایط و ابعاد خود؛ برای پیشرفت و آبادانی شهر و کشورمان باید به صورت جهادی و شبانه‌روزی کار شود و وقت، مکان و امکانات نباید برای ما محدودیت ایجاد کند.

امینی با تاکید بر لزوم انسجام بیشتر بیان کرد: با اختلاف و پراکندگی هیچ نتیجه‌ای عاید مردم نمی‌شود بنابراین از همه انتظار می‌رود به پیشرفت شهر کمک کنند.

وی با اشاره به برقراری انسجام خوب بین شورای شهر اهواز و شهرداری افزود: امروز شورای شهر اهواز نمونه است و باید از این فرصت استثنایی در اهواز استفاده شود.

شهردار اهواز در خصوص طرح هر هفته افتتاح یک پروژه شهری گفت: افتتاح این پروژه‌ها بهانه‌ای برای حضور بین مردم و دریافت اطلاعات دقیق از مشکلات و برنامه‌ریزی برای رفع این مشکلات است.

امینی عنوان کرد: از زمان دفاع مقدس آسیب‌های زیادی به اهواز وارد شد. در این مدت آهنگ توسعه در همه شهرها وجود داشته است و اگر می‌خواستیم حق اهواز ادا شود مدیران باید تلاش مضاعفی می‌کردند. البته زحمات زیادی کشیده شده که تکافو نکرده است و باید بیشتر برای رفع کاستی‌ها تلاش شود.

وی بیان کرد: در مناطق کم برخوردار اهواز حقوق اولیه مردم در خدمات شهری ادا نشده است و تلاش بر این است در ارائه خدمات و کاهش فاصله بین محلات شهری برابری ایجاد شود.

شهردار اهواز گفت: وجود ۴۰۰ هزار حاشیه‌نشین در اهواز آمار خیره‌کننده و بالایی است که در کشور بی‌نظیر است و باید برای رفع محرومیت در این محلات تلاش و خدمات عادلانه بین محلات توزیع شود.

امینی بیان کرد: برای سامان‌دهی ورودی‌های شهر، بازارچه‌های غیر رسمی و رفع سد معابر اصلی شهر برنامه‌های علمی خوبی در حال تدوین است. سامان‌دهی زباله‌گردهای شهر نیز ضروری است.

وی عنوان کرد: مذاکرات اولیه ایجاد کارخانه بازیافت نخاله نیز در حال انجام است که به زودی در اهواز کلید خواهد خورد. مراحل ایجاد کارخانه بازیافت زباله در سایت صفیره نیز به همین ترتیب است.

شهردار اهواز افزود: اگر فرصت باشد و حواشی اجازه دهد این برنامه‌ها با مشارکت بخش خصوصی عملیاتی می‌شوند. آنچه امروز برای انجام این کارها نیاز است آرامش و وحدت است.

انتهای پیام/

برچسب :

درباره نویسنده

1206مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین