قابل توجه فرمانداری اهواز و سازمان صمت خوزستان ؛ ادامه صف های طولانی خرید نان و سرپیچی نانوایی ها از مصوبه پخت تا ساعت ٢٣

قابل توجه فرمانداري اهواز و سازمان صمت خوزستان ؛  ادامه صف هاي طولاني خريد نان و سرپيچي نانوايي ها از مصوبه پخت تا ساعت ٢٣

تخلف برخی نانوایان مبنی بر تعطیلی خودسرانه و بی نظمی در ساعات فعالیت و البته هجوم مردم موجب تشکیل صف های طولانی و معطل شدن شهروندان در این شرایط طاقت فرسا آب و هوایی خوزستان به ویژه اهواز، شده است.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، اخیرا بعد از تغییرات ایجاد شده در حوزه یارانه آرد و گرانی سرسام آور نان فانتزی مردم ناچارا به نانوایی ها هجوم آوردند که متاسفانه به دلیل بی تدبیری مسئولان، صف های طولانی آنهم در گرمای سوزان که در شأن مردم شریف اهواز و استان خوزستان نیست شکل گرفته است.

متاسفانه تخلف برخی نانوایان مبنی بر تعطیلی خودسرانه و بی نظمی در ساعات فعالیت و البته هجوم مردم موجب تشکیل صف های طولانی و معطل شدن شهروندان در این شرایط طاقت فرسا آب و هوایی خوزستان به ویژه اهواز، شده است.

بعد از اعتراض مردم و رسانه ها به وضعیت پیش آمده، فرماندار اهواز برای جلوگیری از بوجود آمدن صف های طولانی، نانوایی ها را مکلف به پخت از ساعت تعیین شده تا ساعت ٢٣ نمود اما اکثر نانوایی ها از دستور فرمانداری سرپیچی کرده و حتی ساعات کاری قبل خود را نیز رعایت نمی کنند که این موضوع مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده است.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، بی تدبیری و عدم نظارت بر فعالیت نانوایی ها از دلیل اصلی صف های طولانی خرید نان محسوب می شود و انتظار می رود فرمانداری اهواز و مدیر سازمان صنعت و معدن (صمت) با راهکاری موثر به این ماجرا پایان دهند تا بیش از این کام مردم را تلخ نکنند.

انتهای پیام/

برچسب :

درباره نویسنده

1206مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین