سازمان صمت خوزستان پاسخگو باشد؛ شکایات بی نتیجه مردم در سامانه ١٢۴

سازمان صمت خوزستان پاسخگو باشد؛ شكايات بي نتيجه مردم در سامانه ١٢٤

با توجه به افسارگسیختگی بازار، کم فروشی و تورم بیش از اندازه قیمت کالاها و اقلام غذایی مسئولان خوزستان جهت ثبت تخلفات فروشندگان سامانه ۱۲۴ را معرفی می کنند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، این روزها و در این آشفته بازار، مسئولان خوزستان سامانه ۱۲۴ را برای اعلام گرانفروشی، کم فروشی، احتکار و سایر تخلفات به شهروندان معرفی می کنند ولی به گفته مردم متاسفانه اکثر مواقع این سامانه جوابگوی نبوده و غالباً شکایات شهروندان در حد ثبت باقی می ماند.

روزنامه نسیم خوزستان پس از نشر خبری مبنی بر اینکه شهروندان تخلفات نانوایان را در خصوص کم فروشی یا فروش سهمیه آرد را به سامانه ۱۲۴ اعلام کنند، با واکنش تند و گله مندی شهروندان روبه رو شد.

پیام های رسیده از سوی شهروندان مبنی بر این بود که انواع تخلفات گزارش داده شد، تنها در حد همان ثبت تخلف بوده و تاکنون هیچ گونه رسیدگی و پیگیری از سوی سامانه ١٢۴ صورت نگرفته است.

یکی از شهروندان اهوازی به خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان گفت: تخلف دو مغازه دار که قیمت درج شده کالا را دستکاری کرده بودند را به سامانه اعلام کردم و از اطلاع رسانی ٢٠ روز می گذرد ولی کسی با این مغازه داران برخورد نکرده است.

در ادامه خانم موسوی از ساکنین مرکز شهر به خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان عنوان کرد: ١۴ روز است تحلفات نانوایی نزدیک منزلم را به سامانه ١٢۴ اعلام کردم ولی هیچ خبری از برخورد با این نانوایی متخلف به گوش نمی رسد.

همچنین یکی از مادران با تماس با دفتر روزنامه نسیم خوزستان در این خصوص می افزاید : چرا مسئولان با مردم صادق نیستند، آقایان برای فرار از پاسخگویی به مردم آنها را با اعلام سامانه هایی همانند ١٢۴ سرکار می گذارند دو هفته از ثبت تخلف یک فروشگاه زنجیره ای در سامانه ١٢۴ می گذرد دریغ از برخورد!

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، باتوجه به شرایط سخت اقتصادی مردم و تورم چند برابری قیمت انواع اقلام غذایی و کالاهای اساسی و بالاخص سوء استفاده برخی کسبه از نابسامانی بازار، از مسئولان صمت خوزستان که سامانه ۱۲۴ را جهت اعلام تخلفات به شهروندان معرفی می کنند انتظار می رود در وضعیت نابسامان سامانه ١٢۴ تغییراتی ایجاد کرده و در جهت رسیدگی و برخورد قاطع با تخلفات تلاش کنند تا حداقل اعتمادی که بین مردم و دولت مانده، حفظ شود.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1206مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین