وحیدی: آبرسانی به زائران اربعین تا بعد از مرز چذابه نیز فراهم خواهد شد

وحیدی: آبرسانی به زائران اربعین تا بعد از مرز چذابه نیز فراهم خواهد شد

وزیر کشور در سفر به مرز چذابه در استان خوزستان با بررسی زیر ساخت ها و امکانات مورد نیاز برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در این گذرگاه مرزی ،گفت: امکان آبرسانی به زائران اربعین تا بعد از مرز چذابه و در خاک عراق نیز فراهم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان، احمد وحیدی ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از مرز چذابه در جمع خبرنگاران با اشاره به ارزیابی صورت گرفته از امکانات و زیر ساخت های این گذرگاه مرزی گفت: یکی از زیرساخت های مهم در این گذرگاه مرزی موضوع جاده است که مقرر شد ظرف ۲۰ روز آینده آماده سازی شود.

وزیر کشور با تاکید بر احداث مه پاش و سایه بان در مسیر عبور زائران اربعین حسینی در مرز چذابه اظهار داشت: طبق بررسی به عمل آمده ۷۰ درصد این امکانات تهیه شده و در حال انتقال به چذابه می باشند.

وی به استقرار موکب ها در مرز چذابه نیز اشاره کرد و افزود: تعدادی موکب در این گذرگاه مرزی برپا شده و برخی نیز در حال آماده سازی می باشند که باید تا اول شهریور ماه مستقر شوند.

وزیر کشور همچنین در خصوص آبرسانی به چذابه اظهار داشت: با نصب مخازن جدید آب در مرز چذابه امکان آبرسانی به زائران اربعین تا بعد از مرز چذابه و در خاک عراق نیز فراهم خواهد شد.

وحیدی افزود: برای پارکینگ خودروها در مرز چذابه ۹۰ هکتار زمین آماده سازی شده همچنین در مرز شلمچه نیز به همین میزان پارکینگ خودرو پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1215مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین