معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان : همه باید برای بالا بردن ضریب کمی و کیفی نظم جامعه و امنیت شهروندان تلاش کنیم

معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان : همه بايد براي بالا بردن ضریب کمی و کیفی نظم جامعه و امنیت شهروندان تلاش كنيم

آیین تکریم و معارفه فرماندهی جدید فراجا در آبادان با حضور احسان عباسپور معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه شهرستان، سرهنگ حجت سفید پوست جانشین فراجای استان، حجه الاسلام غبیشاوی امام جمعه آبادان، اعضای شورای تامین شهرستان و جمعی از پرسنل و درجه داران فراجای آبادان برگزار شد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، احسان عباسپور در این مراسم با تشکر از زحمات سرهنگ زلقی اظهار داشت: وی با تمام تلاش و توان سعی نمود بهترین عملکرد ممکن در جهت بالا بردن و حفظ نظم و امنیت شهروندان را داشته باشد، صداقت و سخت کوشی از نکات بارز سرهنگ زلقی می باشد که امیدواریم در مسئولیت جدید موفق و مؤید باشد.

رئیس شورای تامین شهرستان آبادان افزود: قطعاً این سنگر در دست سرهنگ کیومرث کشوری با ۲۷ سال سابقه و تجربه کاری به عنوان فرماندهی جدید فراجای آبادان حفظ خواهد شد.

وی ادامه داد: شورای تامین شهرستان آبادان نهایت هم افزایی و همکاری را در کنار فرماندهی جدید با استفاده از تمام ظرفیت شهرستان استفاده خواهد کرد.

معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان در پایان خاطر نشان کرد: می‌بایست تلاش کنیم همه در مسیر بالا بردن ضریب کمی و کیفی نظم جامعه و امنیت شهروندان گام برداریم.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، در این مراسم سرهنگ حسین زلقی فرماندهی ناحیه انتظامی آبادان تودیع و سرهنگ کیومرث کشوری به عنوان فرماندهی جدید فراجای آبادان معرفی گردید.

 

درباره نویسنده

7473مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین