هشدار سطح نارنجی هواشناسی خوزستان/افزایش شرجی و وقوع گرد وخاک

هشدار سطح نارنجی هواشناسی خوزستان/افزایش شرجی و وقوع گرد وخاک

اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه ای نسبت به افزایش رطوبت، رگبار، رعد و برق و گرد و خاک در برخی مناطق خوزستان تا اواسط هفته آینده هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، بر اساس این اطلاعیه جریان جنوبی از فردا پنجشنبه تا روز دوشنبه هفته آینده سبب افزایش رطوبت و شرجی در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی خوزستان خواهد شد.

بر اساس این اطلاعیه همچنین به دلیل شاخص بالای ناپایداری از روز جمعه تا روز سه شنبه هفته آینده احتمال رگبار ، رعد و برق، تندباد لحظه ای و گرد و خاک همرفتی در بعد از ظهرها در مناطق شمال شرقی،شرقی و جنوب شرقی به ویژه در ارتفاعات وجود دارد.

به گفته مدیر کل هواشناسی خوزستان طی امروز به دلیل وزش باد در عراق نفوذ گرد و خاک در مناطق غربی، جنوب غربی و گاهی مرکزی استان خوزستان پیش بینی می شود.

محمد سبزه زاری با اشاره به اینکه تا اوایل هفته آینده روند کاهش یک تا ۲ درجه ای دما در بیشتر نقاط استان پیش بینی می شود افزود: در ۲۴ ساعت گذشته شوش با ۵۰.۸ و ایذه با ۲۶.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین ترین دما را داشتند و حداکثر دمای اهواز ۵۰.۷ و حداقل ۳۱.۱ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

انتهای پیام/

برچسب :

درباره نویسنده

1206مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین