فرمانده نیروی انتظامی خوزستان : عاملان کلاهبرداری ٣٠ میلیاردی در “سایت دیوار” دستگیر شدند

فرمانده نيروي انتظامی خوزستان :  عاملان کلاهبرداری ٣٠ میلیاردی در

فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان گفت: افرادی که از طریق سایت دیوار مردم را فریب داده و بیش از ٣٠ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، سردار “سید محمد صالحی” در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره کلاهبرداری از طریق سایت دیوار از شهروندان در سطح شهرستان شوش، موضوع شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد متهمان پس از تحویل اموال ثبت سفارش شده با ترفندهای مختلف وجوه آنان را دریافت و پس از آن دیگر پاسخگوی مال باختگان نبوده و از این طریق از مردم کلاهبرداری می کردند.

فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان در ادامه بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان شوش با انجام اقدامات تخصصی و اطلاعاتی ٢ نفر از عاملان کلاهبرداری را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، سردار صالحی با بیان اینکه متهمان با این ترفند توانستند ٣٠ میلیارد ریال از شاکیان کلاهبرداری کنند، خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1220مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین