بعد از استعفای مسعود فلاحی در پی دخالت برخی نمایندگان اهواز ؛ کلانشهری که یک ماه فرماندار ندارد

بعد از استعفاي مسعود فلاحی در پي دخالت برخي نمايندگان اهواز ؛  كلانشهري كه يك ماه فرماندار ندارد

همواره خوزستان به ویژه کلانشهر اهواز از سوءمدیریت ها، بی تدبیری و دخالت در انتصابات بیشترین اجحاف و ظلم را متحمل شده که عقب ماندگی و بی برنامگی امروز کلانشهر اهواز از جمله نداشتن فرماندار، نتیجه این عوامل می باشد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، بیش از یک ماه از استعفای مسعود فلاحی مقدم، فرماندار پیشین کلانشهر اهواز می گذرد اما تاکنون هیچ اقدامی از سوی دولت و استانداری خوزستان برای انتخاب و انتصاب حتی سرپرست جهت فرمانداری اهواز صورت نگرفته است.

همواره خوزستان به ویژه کلانشهر اهواز از سوءمدیریت ها، بی تدبیری و دخالت در انتصابات بیشترین اجحاف و ظلم را متحمل شده که عقب ماندگی و بی برنامگی امروز کلانشهر اهواز نتیجه این عوامل می باشد.

عدم حضور فرماندار در یک شهر به نوبه خود مشکل و ضعف مدیریتی بزرگی برای یک کلان‌شهر است و بدون شک در امور سیاسی و همچنین در اجرای برنامه های کلانشهری خلل جدی به وجود می آورد.

باتوجه به اهمیت جایگاه فرماندار لذا انتخاب فرماندار شایسته و جهادی از مطالبات جدی مردم است و عدم تعیین فرماندار به موقع موجب دلسردی شهروندان می شود، همچنین تعلل بیش از اندازه منجر به عدم اجرای یکپارچه برنامه ها و سیاست های شهری می شود.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، از استاندار ویژه خوزستان انتظار می رود که به صورت ویژه نیز مسائل مهم استان نظیر انتخاب فرماندار برای کلانشهر اهواز را پیگیری کنند و با توجه به اهمیت و لزوم حضور فرماندار در شهر نسبت به انتخاب فرماندار کارآمد سریعتر اقدام نماید.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1220مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین