فرماندار خرمشهر در گفت و گو با نسیم خوزستان : زائران در سفر به عراق تأمل کنند

فرماندار خرمشهر در گفت و گو با نسيم خوزستان :  زائران در سفر به عراق تأمل کنند

فرماندار خرمشهر با اشاره به بسته بودن مرزها، گفت: باتوجه به شرایط پیش آمده در کشور عراق، زائران در سفر خود تأمل کنند و به مرزها مراجعه نکنند.

عمید زاده در گفت و گو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان با تاکید بر سلامت زائران حاضر در عراق اظهار داشت: کنسولگری موجود در کشور عراق اقدامات لازم را جهت امنیت زائران فراهم کرده است و تاکنون گزارشی مبنی بر وقوع حادثه برای زائران ایرانی گزارش نشده است.

وی افزود: روز گذشته پس از جریانات و ناامنی در کشور عراق، مرز از سوی این کشور بسته شد و طبق اطلاعیه راه‌های تردد از شب گذشته به سمت عراق بسته شد و همچنان تردد انجام نمی‌شود.

فرماندار خرمشهر گفت: طبق اطلاعیه ستاد اربعین مرکزی، از زائران خواهشمندیم که به مرزها مراجعه نکنند و اخبار و وضعیت تردد در مرزها را با توجه به صدور اطلاعیه از منابع موثق از جمله ستاد اربعین مرکزی دریافت کنند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان عمید زاده در پایان با اشاره به زائرانی که روز گذشته در مرزها حضور داشتند و تردد ممنوع شد، توضیح داد: ۳۰حسینیه و مسجد را در خرمشهر جهت اسکان زائران مهیا کردیم. باتوجه به شرایط پیش آمده در کشور عراق، زائران در سفر خود تأمل کنند.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1220مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین