سرهنگ دولتشاهی در گفت و گو با روزنامه نسیم خوزستان : تمام محورهای خوزستان درگیر اربعین است

سرهنگ دولتشاهی در گفت و گو با روزنامه نسیم خوزستان :  تمام محورهای خوزستان درگیر اربعین است

رئیس پلیس راه خوزستان با بیان اینکه تمام محورهای خوزستان درگیر اربعین است، گفت:ما آمادگی کامل را داریم و تمام محورها تا حدود زیادی ایمن سازی شدند.

سرهنگ رضا دولتشاهی در گفت و گو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان با بیان اینکه تمام محورهای خوزستان درگیر اربعین است، اظهار داشت: با توجه به ۵ ورودی به استان، ورودی سمت ایذه، زائران از اصفهان و چهارمحال و بختیاری، ورودی از سمت بهبهان، زئران از شیراز و کهگیلویه و بویراحمد وارد می شوند همچنین از ورودی سمت هندیجان، زائران از بوشهر و هرمزگان وارد می شوند و تعداد بسیاری از زائران از لرستان و تهران و دیگر استان ها وارد خوزستان می شوند و باعث شده که از ورودی استان تا نقطه صفر مرزی جاده ها درگیر اربعین باشند.

وی افزود: دو مسیر اصلی اهواز _شلمچه و اهواز_چذابه را داریم که با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، جادهایی که نیاز به تعریض داشتند تا حدودی انجام پذیرفته و جاده‌هایی که تعریض آنها برای اربعین امسال آماده نشد، دستور دادیم که ایمنی سازی شوند و خط کشی، نصب علائم و تابلو تا حدود زیادی انجام شده است؛ در حقیقت تعامل همکاری با راهداری زیر نظر پلیس موجب شد که قسمت هایی که نیاز به ایمنی سازی دارند، در دستور کار قرار بگیرد.

رئیس پلیس راه خوزستان با بیان اینکه ما آمادگی کامل را داریم و تمام محورها تا حدود زیادی ایمن سازی شدند، گفت: در بحث پارکینگ ها نیز اقدامات خوبی صورت گرفته و مشکلات برطرف و متولی آنها نیز مشخص شده است.

وی با اشاره به جاده اهواز_ خرمشهر تصریح کرد: جاده اهواز_خرمشهر ایمنی دارد و تابلو علائم نصب شده همچنین خط کشی و شیارهای لرزاننده جهت رفع خواب‌آلودگی راننده ها صورت گرفته اما این جاده دو طرفه می باشد و می طلبد که رانندگان در این جاده رعایت کنند و سبقت و تجاوز به چپ نداشته باشند. هر چند مصوب شده که بحث چهار خطه شدن این جاده انجام شود اما به دلیل طولانی بودن مسیر و تامین اعتبارات لازم به زمان زیادی نیاز دارد؛ در حال حاضر تنها ۵ کیلومتر از مسافت این جاده چهار خطه شده اما روند کُندی دارد و باید بحث تخصیص اعتبارات این جاده تقویت شود.

سرهنگ دولتشاهی بیان کرد: جاده اهواز_چذابه تا بخش زیادی چهار خطه می باشد اما در بعضی قسمت ها مانند پل سابله، باید یک دهنه اضافه میکردند تا چهار خطه شدن جاده در این پل پاسخگو باشد اما درحال حاضر یک پل دو طرفه داریم. مسئولان راه و شهرسازی قول تعریض دادند اما قطعا به اربعین امسال نمی‌رسد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، وی در پایان با اشاره به مسدود بود مرزها تاکید کرد: به دلیل نبود امکانات کافی در مرزها، زائران فعلا به مرزها مراجعه نکنند.

درباره نویسنده

1206مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین