مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز: فعال‌سازی دو جایگاه سوخت سیار در مرز چذابه

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز: فعال‌سازی دو جایگاه سوخت سیار در مرز چذابه

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز از فعال‌سازی دو جایگاه سوخت سیار در مرز چذابه از بعدازظهر امروز جهت رفاه حال زائران در اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، نعمت‌الله نجفی در گفت ‌و گو رسانه‌ای در خصوص استقرار جایگاه‌های سوخت در مرز چذابه اظهار کرد: با فرارسیدن ایام اربعین حسینی و به منظور رفاه حال زائران، دو جایگاه سوخت سیار در مرز چذابه نصب شده است.

وی افزود: این جایگاه‌های سوخت جهت ارایه بنزین و نفت و گاز نصب شده‌اند و از امروز قابل بهره‌برداری هستند. جایگاه‌ بنزین صرفا برای خودروهای سواری که به مرز مراجعه می‌کنند و جایگاه نفت و گاز برای اتوبوس‌ها، مینی‌بوس‌ها و خودروهای جمعی است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز تصریح کرد: جهت فعال‌سازی جایگاه‌ها امروز بعدازظهر سوخت آن‌ها ارسال می‌شود تا کارهای فنی آن‌ها انجام و راه‌اندازی شوند. بنابراین جایگاه‌ها از امروز فعال می‌شوند.

نجفی گفت: هیچ‌گونه کمبود سوخت در خوزستان در ایام اربعین وجود ندارد و سوخت مورد نیاز به اندازه کافی در جایگاه‌های ورودی شهرستان‌ها تا نقطه صفر مرزی برای ارائه به زائرین اربعین حسینی برنامه‌ریزی شده است.

وی بیان کرد: جایگاه سیار ظرفیت کمی نسبت به جایگاه ثابت دارد. در صورت اتمام ظرفیت هر جایگاه، سوخت به صورت روزانه با تانکر به آن جایگاه ارسال می‌شود.

درباره نویسنده

1215مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین