رئیس پلیس راه خوزستان در گفت و گو با نسیم : زائران به سمت مرز حرکت نکنند

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: وسایل نقلیه در عراق جوابگوی زائران نیستند، لذا توصیه می کنیم زائران به سمت مرز حرکت نکنند تا زمانی که ترافیک موجود در مرز عراق تعیین تکلیف شود.

سرهنگ رضا دولتشاهی در گفت وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان درباره وضعیت مسیرهای منتهی به مرزهای استان اظهار داشت: اکنون مسیرها باز هستند و از نظر ترافیکی مشکلی نداریم. اما در مرز عراق به دلیل نبود امکانات و وسایل نقلیه با مشکل انتقال زوار مواجه هستیم و به همین دلیل به صورت مقطعی ترافیک را خواهیم داشت.

وی افزود: وسایل نقلیه در عراق جوابگوی زائران نیستند، لذا توصیه می کنیم زائران به سمت مرز حرکت نکنند تا زمانی که ترافیک موجود در مرز عراق تعیین تکلیف شود.

رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به اینکه در زمان بازگشت زائران شاهد واژگونی خودروها هستیم، گفت: زائران هنگام بازگشت به دلیل خستگی و گرمی هوا، استراحت کافی را در مواکب داشته باشند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، دولتشاهی در پایان با اشاره به واژگونی خودرو زائران از استان بندرعباس در هنگام بازگشت تصریح کرد: مهمترین عامل در موضوع بازگشت که هرساله با آن روبه رو هستیم حادثه واژگونی است و که در بازه بازگشت زائران به کشور افزایش می یابد.

انتهای پیام/

برچسب :

درباره نویسنده

1220مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین