نایب رئیس شورای شهر اهواز: خاتم الانبیا در اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح دانشگاه چمران خلاف وعده عمل می کند

نایب رئیس شورای شهر اهواز: خاتم الانبیا در اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح دانشگاه چمران خلاف وعده عمل می کند

نایب رئیس شورای شهر اهواز با اشاره به خلف وعده پیمانکار پروژه تقاطع غیرهمسطح دانشگاه شهید چمران، گفت؛ پیمانکار موظف است بر اساس وعده داده شده پروژه را اجرا کند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، حجت‌الله زارع‌زاده با اشاره به روند اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح دانشگاه شهید چمران اهواز اظهار داشت: هر چند قرار شهرداری با پیمانکار این پروژه این است که تا اول مهرماه لاین شمال به جنوب این پروژه افتتاح شود اما پیمانکار در حال خلف وعده است.

وی با بیان اینکه پیمانکار این پروژه خاتم الانبیاء(ص) است، افزود: پیمانکار موظف است بر اساس وعده داده شده پروژه را اجرا کند. با وجود اینکه شهرداری اهواز به موقع و به درستی تعهدات مالی خود را انجام داده و انتظار داشت پروژه به صورت سه شیفت فعال باشد اما پیمانکار پروژه خلف وعده‌های زیادی داشته و پروژه بسیار کند فعال است که در این خصوص نگران هستیم.

نایب رئیس شورای شهر اهواز بیان کرد: شهرداری اهواز اخطاریه‌های قانونی برای شرکت طرف قرارداد صادر کرده تا در صورت انجام ندادن اقدامات بر اساس تقویم زمانی، برخوردهای قانونی انجام شود. پیگیری‌ها در این زمینه انجام و امروز مسئول ارشد پیمانکار این پروژه به اهواز خواهد آمد و با شهردار اهواز جلسه‌ای خواهد داشت.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه کاهش ترافیک، عنوان کرد: احداث جاده دسترسی از گلوگاه پل پنجم تا میدان قوری بسیار به روان‌سازی ترافیک کمک کرد و به زودی و در چند روز آینده پل ششم بازگشایی خواهد شد.

نایب رئیس شورای شهر اهواز گفت: در تقاطع میدان دانشگاه نیز ایجاد دسترسی‌های بغل و ترمیم و روکش آسفالت به منظور روان‌تر شدن تردد انجام شده و اصلاح هندسی این محدوده در دستور کار قرار داده شده است تا ضمن فعالیت کارگاه این پروژه، ترافیک روان شود.

انتهای پیام

برچسب :

درباره نویسنده

1206مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین