رئیس پلیس راه خوزستان در گفت و گو با نسیم : امیدواریم تا سال آینده همه مسیر اهواز-چذابه دو باند شود

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: با توجه به ایمن سازی راه‌ها منتهی به مرزهای خوزستان، اما برخی قسمت ها ایمن‌سازی و تعریض نشد. یکی از مطالبات ما در مسیر اهواز-چذابه تعریض کامل مسیر است.

سرهنگ رضا دولتشاهی در گفت و گو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان اظهار داشت: با توجه به تبلیغ ستاد مرکزی اربعین مبنی بر استفاده زائران از وسیله نقلیه شخصی به دلیل مشکل کمبود اتوبوس، ترددها در مرزهای خوزستان با کشور عراق قابل قیاس نیست.

وی افزود: در کشور عراق بیشتر زائران پیاده روی و یا از وسایل نقلیه عمومی استفاده می‌کردند به همین دلیل نباید آمار حوادث بالایی داشته باشند، البته تاکنون نیز آماری از تصادفات در کشور عراق نداریم.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: دلیل عمده تصادف در خوزستان در ایام اربعین، خستگی و خواب‌آلودگی بود و هست و تاکنون خودروهای زیادی در مرزهای شلمچه و چذابه پارک شدند، که پس از اتمام ۲۸صفر و زمان بازگشت زائران نیز نگران وقوع تصادف هستیم.

وی با بیان اینکه نسبت به اربعین سال ۹۸ آمار تلفات کاهش یافته است، عنوان کرد: با توجه به ایمن سازی راه‌ها منتهی به مرزهای خوزستان، اما برخی قسمت ها ایمن‌سازی و تعریض نشد. یکی از مطالبات ما در مسیر اهواز-چذابه تعریض پل کوت، پل سابله، پل کمربندی بوستان و پل کمربندی سوسنگرد است.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، سرهنگ دولتشاهی در پایان تصریح کرد: بنا بود که جاده اهواز-چذابه کاملا دو باند شود اما به اربعین امسال نرسید و امیدواریم تا سال آینده تمام مسیر دو باند شود.

درباره نویسنده

1220مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین