سعید حاجیان در گفت وگو با نسیم خوزستان :  نانوایی‌ها یک مکان جهت تامین مایحتاج است نه بنگاه اقتصادی

سعید حاجیان در گفت وگو با نسیم خوزستان :  نانوایی‌ها یک مکان جهت تامین مایحتاج است نه بنگاه اقتصادی

مدیر بازرسی و نظارت بر محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان اینکه نانوایی‌ها یک مکان جهت تامین مایحتاج است نه بنگاه اقتصادی، گفت: روزانه ٣ الی ۴ نانوایی را به دلیل تخلف به تعزیرات حکومتی معرفی می کنیم

سعید حاجیان در گفت وگو خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان درباره تخلفات نانوایان اظهارداشت: روزانه ۳ الی ۴ نانوایی را به دلیل تخلف به سازمان تعزیرات حکومتی استان معرفی می کنیم.

وی با بیان اینکه با قرار دادن دستگاه پوز در نانوایی‌ها، کنترل ها افزایش یافته، افزود: در گذشته محدودیت مجوز نانوایی‌ها رواج داشت اما در جلسات جهاد کشاورزی و کارگروه استان تصمیم گرفته شد تا نانوایی‌های نوع ۳ آزاد پز به نوع ۲ نیمه دولتی تبدیل شوند و در این راستا ۵۰ فقره اضافه شدند.

مدیر بازرسی و نظارت بر محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: استان‌های دیگر با وجود جمعیت کمتر از خوزستان، تعداد نانوایی‌ها بیشتری دارند به همین دلیل مشکلات کمتری در این زمینه دارند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، وی با بیان اینکه در ۳ الی ۴ ماه اخیر فعالیتها افزایش یافته و تلاش می کنیم تا تخلفات را کاهش دهیم، تصریح کرد: نباید به نانوایی ‌ها به یک عنوان بنگاه اقتصادی نگاه شود و شاهد افزایش قیمت‌ نان باشیم. نانوایی‌ها یک مکان جهت تامین مایحتاج است نه بنگاه اقتصادی!

انتهای پیام/

برچسب :

درباره نویسنده

1220مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین