تولید کننده مواد شوینده در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان : ادارات، بیمارستان‌ها و شرکت‌ها تولیدات داخل استان را نمی خرند/ مدیران خوزستان چوب لای‌ چرخ تولیدکنندگان نگذارند

تولید کننده مواد شوینده در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان :    ادارات، بیمارستان‌ها و شرکت‌ها توليدات داخل استان را نمي خرند/ مديران خوزستان چوب لای‌ چرخ توليدكنندگان نگذارند

تولید کننده مواد شوینده گفت: ادارات، بیمارستان‌ها و شرکت‌ها تولیدات داخل استان را نمی خرند.

جولاپور، یکی از تولید کنندگان مواد شوینده در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان درباره فروش محصولات کارخانه اظهار داشت: هیچ یک از ادارات، بیمارستان‌ها و شرکت‌های نفت، پتروشیمی، گروه ملی، فولاد، نیشکر و… از محصولات شوینده ای که در استان تولید می‌شوند، خریداری نمی‌کنند و از برندهای محصولات کارخانجات در تهران استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه محصولات خود را در بازار و به عمده فروشان عرضه می‌کنیم، اظهار داشت: با شرکت ها و بیمارستان‌های مختلفی برای بستن قرارداد و خرید مواد شوینده مذاکره کردیم اما تمایلی جهت خرید نشان ندادند.

این تولید کننده مواد شوینده با اشاره به اینکه در خوزستان از کارخانجات تولیدی حمایتی نمی‌شود، گفت: در شهرستان تهران و البرز ۹۹درصد کارخانه ها به دلیل حمایت هایی که صورت میگیرد فعال هستند اما در خوزستان از ۱۰۰ کارخانه تنها ۵ الی ۶ کارخانه به صورت کامل فعال هستند.

وی تصریح کرد: حمایت از کارخانه های دیگر استان‌ها و عدم حمایت از کارخانه های داخل خوزستان نشان‌دهنده یک چیز است و آن تعطیلی کارخانه‌های تولیدی داخل استان است. در کارخانه تولیدی ما دقیقا همان کیفیت و استاندارهای موجود در محصول خریداری شده از کارخانجات تهران، رعایت شده اما مدیران حاضر هستند با هزینه های بیشتر محصولات شوینده را از دیگر استان ها وارد کنند.

جولاپور با بیان اینکه تولید کنندگان با سرمایه‌گذاری در استان و اشتغالزایی برای جوانان انتظار حمایت از ارگان‌ها دارند، ادامه داد: کارخانه مواد شوینده ما با ۶۰ الی ۷۰ نیرو با ۱۰۰ ظرفیت درحال فعالیت است و با هزینه‌های خود گردش مالی ایجاد می‌کنیم که با مشکل مواجه نشویم.

وی عنوان کرد: یکی دیگر از مشکلات ما سخت‌گیری اداره استاندارد است که باید هر سه سال پروانه استاندارد تمدید کنیم زمانی که برای تمدید مراجعه می کنیم اعلام می‌کنند باید آزمایشات را باید در فلان آزمایشگاه انجام دهید و فلان دستگاه را از فلان شرکت خریداری کنید؛ چرا باید شرکت خاصی معرفی کنند!

این تولید کننده در ادامه تصریح کرد: مسئول بهداشت زمانی که از کارخانه بازدید می‌کند لیستی از انواع تغییر آیتم ها اعم از سقف سوله، سرامیک و … ارسال می‌کند و بیان می‌کنند در صورت گذشت مدت زمان تعیین شده آیتم ها تغییر نکنند، کارخانه را پلمب می‌کنند. آیا تغییر آیتم ها هزینه نمی‌خواهند همین تغییرات حداقل ۴۰۰ الی ۵۰۰ میلیون تومان به هزینه نیاز دارد چرا راحت حرف از پلمب کردن میزنند!؟ ۶۰ الی ۷۰ نفر در کارخانه مشغول کار کردن و نام‌آور خانه هستند. انتظار داریم اگر حمایت نکنند حداقل چوب لای‌ چرخ ما نگذارند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، وی در پایان با بیان اینکه در داخل استان فقط برخی کارخانجات خاص مورد حمایت قرار می گیرند، تاکید کرد: انتظار داریم استاندار خوزستان و دیگر مسئولان استان وارد عمل شده و قانونی را تصویب کنند که همه ادارات و شرکت ها فقط از کارخانجات داخل استان مایحتاج مورد نیاز خود را تهیه کنند.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1217مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین