نماینده مردم آبادان: مقصر اصلی ریزش مجدد متروپل، سازمان منطقه آزاد اروند است

نماینده مردم آبادان: مقصر اصلی ریزش مجدد متروپل، سازمان منطقه آزاد اروند است

نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: مقصر اصلی ریزش مجدد بقایای ساختمان متروپل آبادان، سازمان منطقه آزاد اروند است.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، سیدمحمد مولوی اظهار داشت: بخش عظیمی از سازه به جا مانده از برج ساختمان متروپل آبادان عصر روز چهارشنبه چهارم آبان ماه ساعت ۱۶:۴۰ فرو ریخت و منجر به جان باختن یک نفر شد و باز هم برای آبادان پیام آور غم و اندوه بود.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان پیش از این بر تخریب این ساختمان تاکید کرده بودند، افزود: مقرر شده بود که عملیات تخریب بقایای ساختمان متروپل توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا انجام شود و کارفرمای آن، سازمان منطقه آزاد اروند باشد که ضرورت داشت کارفرما پیش بینی‌های لازم را انجام می‌داد.

نماینده مردم آبادان در مجلس با تاکید بر اینکه مقصر ریزش مجدد سازه ساختمان متروپل آبادان، سازمان منطقه آزاد اروند است، گفت: مسئولان امر تجربه اصولی چنین طرحی را داشتند ولی چرا با وجود این موضوع اقدامات امنیتی و پیش بینی‌های لازم را انجام ندادند و قطعاً ضعف مدیریتی حاصل این اتفاق ناگوار است.

مولوی تصریح کرد: ساختمان متروپل که دوم خرداد ماه امسال ریزش آن اتفاقی هولناک برای مردم بود و بسیاری از کارگران این ساختمان را به کام مرگ کشاند هنوز هم در حال عزادار کردن مردم است و بعد از ریزش اولیه، دو نوبت دیگر هم ریزش کرد که این دیگر پذیرفتنی نیست. قرار است این سازه هر مدت به مدت خانواده ای را عزادار کند. مسئولان باید پاسخگوی این موضوع باشند و بازخواست شوند.

مولوی تاکید کرد: به طور حتم در سطح کلان پیگیری‌های لازم را برای تعلل صورت گرفته در خصوص نحوه تخریب بقایای ساختمان متروپل انجام خواهم داد.

انتهای پیام/

برچسب :

درباره نویسنده

1215مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین